wachten is niet leuk als je ongeduldig bent ;-)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kaatje1603, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal!

daar was ik ook weer eens... mijn laatste post is van januari geloof ik! Toen had ik een positieve test, maar dit ging helaas niet goed, een vroege MK.

Dus we zijn weer blijven proberen natuurlijk! Afgelopen maanden helaas niks, maar deze maand voel ik me echt weer anders als anders...

zo moet ik ontzettend vaak plassen
    mijn borsten zijn erg gevoelig, niet pijnlijk (maar heb een vrij hoge pijngrens) maar als ik ze aanraak wel gevoelig!
    ben met vlagen missellijk, heb t dan weer heel warm en dan weer normaal! reuk is versterkt, eten doe ik als een uitgehongerd persoon (ik hou me in anders dij ik aan alle kanten uit!) en heb meer last van puistjes...

als je dit zo leest zou je zeggen: ja duidelijk dus... maar ik zit 4 dagen voor mijn NOD!
    Dus testen wil ik eigenlijk nog niet, vorige keer geen goede ervaringen gehad met vroege test (Sensitest) maar ooooo wat ben ik ongeduldig...

aan de ene kant wil ik het heel graag weten! aan de andere kant ben ik ook erg bang dat het eventueel weer mis gaat...
    PFOE.....
    wat duren de dagen dan lang he... ;)

nou wilde mijn verhaal ff kwijt... ga zo weer eens even bijlezen hier!

groetjes
    Karin

2. Kiekeboe23

Kiekeboe23 Nieuw lid

13 mei 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kaatje1603,

Ik begrijp volkomen hoe jij je voelt.
    Het is zeer vervelend. Ik heb ook heel vaak een op verkeerde momenten mij test gedaan elke keer was het negatief. Echt zo erg,maar je bent dan zo nieuwsgierig.
    Nu ben ik al bijna twee maanden gestopt met de pil, en mij eerst ong. was op 23 april nadat ik gestopt was met de pil.
    Nu moet ik tot 23 mei wachten tot ik de test kan doen.
    Hoe jij de symptomen benoemd is ook zo bij mij precies het zelfde.
    Dit zijn mij symptomen:

- droge mond;
    - Misselijk afentoe;
    - niet bij met mij gedachte heb in 1 week twee schades gemaakt:(
    - heel veel trek in chocolade terwijl ik dat normaal bijna nooit eet en niet een beetje, maar heel veel. Normaal had ik aan een stuk chocolade al genoeg en was ik bijna misselijk nu heb ik dat niet eens als niemand tegen mij zegt stop kan ik zo aan een hele stuk door eten whahahah.:D
    - zeer koude voeten en normaal heb ik het al koud maar merk dat het nu veel meer is;
    - echt pijn in mij onderbuik en rug net alsof ik ong ben, terwij il ik dat pas over 10 dagen moet zijn.
    - Wat mij borsten betreft kan ik niet echt uitmaken of deze veranderd zijn of niet, omdat ik er elke dag naar kijk ;)

Ik ben een roker en rook normaal +/- 10 op een dag en nu heb ik nauwlijks trek.

Heel raar.
    Ik was eigenlijk wel heel nieuwsgierig dus heb vorig week een test gekocht, maar die was helaas negatief. En ik heb begrepen dat je pas een test kan doen op de dag dat je ong moet worden of daarna.

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Haha dat klinkt inderdaad allemaal erg herkenbaar!
    Ik mag vrijdag of zaterdag testen... maar jij moet nog even wachten idd... pfoe!

succes! zal aan je denken ;)

4. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    wachten wachten wachten! vreselijk he:p

Ik kon ook niet wachten en heb er een normaal testje tegenaangegooid 3 dagen voor mn nod. Die was dik positief. MAAR, nu blijkt uit de echo dat mn nod (heel vreemd) wsl een paar dagen voor die test moest zijn geweest terwijl ik nooit zo'n korte cyclus hebt.
    Je weet dus maar nooit ;)

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    zo herkenbaar dit!!! ik moet nog een week wachten :S voel nog vrij weinig eigenlijk....heb alleen beetje gevoelige boobs bij aanraken, witte vloed en af en toe steekjes!! de vorige ronde viel t bij mij ook wel mee en bleek toch n vmk te zijn had ook duidelijk innesteling gevoeld en had de dag erna een dip in mn temp....maar toch werd ik ongi!! maar had veel klonters en heel helderrood bloed en meer dan normaal dus vk gebeld en bevestigde ook de dag van ongi nog positief getest :( maar nu niks gevoeld van innesteling en denk zelf ook dat t niet raak is mja moet nog ff afwachten!!! heb ook zo'n testdrang en heb niet getempt deze ronde omdat die teveel schommelde en alleen ovutesten gedaan na mn ei om zeker van te zijn dat ie was geweest!!! maar ga pas na mn nod testen!!! heb thuis nog 2 testen maar wil niet meer voor die tijd testen hoor, werd altijd zo teleurgesteld als die omowit was!! maar mn lf is altijd 13 en de dag erna wordt ik altijd ongi dus als ik die dag de hele dag niks heb gezien wil ik de volgende dag wel gaan testen!!! spannend...ben benieuwd wat jullie straks testen, hoop n mooie knaltest!!! ;)

Deel Deze Pagina