Hallo allemaal! Even van me afschrijven maar wat een buik pijn heb ik zeg me darmen gaan te keer en me rug jemig! Ben vandaag 1dag overtijd poepen ging eerst heel makkelijk en nu heel raar wie weet wat het is Alvast erg bedankt! Groetjes kim
Al een testje gedaan? Als je zwanger bent zou het er gewoon bij kunnen horen. Zo niet, kan je ook gewoon een keer pech hebben
Nee nog geen test gedaan mijn moeder zeg dat ik even paar dagen mee moet wachten want als het goed zit dan zit het goed..en ben altijd op tijd met ongesteldheid Dus ga gewoon afwachten
en weet je al meer??? ik heb namelijk dezelfde sympthonen ! enorme buikpijn (darmen) heel af en toe wat steekjes in onderbuik (lijkt op ongi pijn) licht roze afscheiding heel weinig alleen na plassen ben benieuwd of je een positieve test hebt
Hoop snel duidelijkheid voor jullie! Moet zeggen toen ik het net wist dat ik zwanger was had ik ook zon last in mijn buik darmen..
Succes dan maar weer meid! Zo zie je, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden met al die kwaaltjes..