wachten is niet mijn sterkste punt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje73, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @tinkerbelletje en kleintje: spannend voor jullie allebei ;)

Zelf ga ik morgenochtend m'n eerste testje wagen, heb er nog een aantal liggen dus ik waag het er maar op.

2. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Vandaag erg drukke dag op mijn werk dus werd goed afgeleid...
    Gisteravond had ik inderdaad ook opeens een huilbui, voelde me zo machteloos en zielig en algeheel bleh....
    Nu gaat het goed, heb ook eigenlijk geen symptomen meer.
    froukje

3. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    haaai dames
    nou ik ben weer te ongeduldig geweest en kon het niet meer uithouden heb vanmiddag een test gedaan neg dus pfff ik heb er niet veel vertrouwen in hoor want zou het nou zo zijn dat ik dan ineens vrijdag wel positief test? zo nou ben ik echt onzeker hoor
    was vanmorgen wel weer misselijk me borsten zitten nog steeds onder de blauwe aders en ik heb nu echt veel wittel vloed en slijm met afvegen en donkere urine met veel draadjes erin nou we wachten maar weer af....
    liefs linda

4. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    He Linda,
    Ik heb gister ook een ovu test gedaan... Zag niks... Dacht ff van wel maar als ik eerlijk was.... Nee niks geen streep.... Nou ja richt me nu vast op een ongesteldheid en een volgende rond... Tenminste probeer ik.
    Voel ook minder, ben niet echt misselijk geweest. Nog wel moe en ook afwezig. Ook ruik ik veel sterker.....
    Maar geen buikpijn meer (nu promt wel weer :):))
    ook mijn borsten zijn minder gevoelig.....

Gister had ik een heel beroerde dag maar nu heb ik gelukkig iets meer rust

Froukje

5. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    haai froukje waarom heb je een ovu test gedaan?

6. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    ja dat is het niet bij mij ik voel niet minder maar ja ik weet ook niet meer wat ik wel echt en niet voel dat is het ook he verdorie nog 2 hele dagen zeggen pfff

7. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Had geen zwangersschapstest en had hier ergens gelezen dat een ovu test ook pos kan zijn als je zwanger bent.

Vandaar.....

8. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    o echt dat wist ik niet ben ook niet thuis in de ovulatietesten hoor voel jij je je zwanger froukje?

9. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet hoe ik me zou moeten voelen :D
    Ik voel wel van alles hoor.... Maar ja...

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    voelde ik maar wat (hihi) ik voel helemaal niks....en zit inmiddels op een cyclus van 65 dagen pfff..

11. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Sylcor
    Balen zeg dat je zo'n lange cyclus hebt !
    Is ook erg spannend en onzeker allemaal !

Froukje

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Nou, ik heb vanochtend een zw-testje gedaan van KV, maar helaas nog negatief, had ik wel vanuit kunnen gaan omdat ik gewoon te ongeduldig ben, nu wacht ik iig tot zaterdag met een evt testje en bereid me toch maar vast voor op een evt. ongi. Hoewel mijn klachten nog niet minder geworden zijn.

13. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    @ justfem jammer hoop voor je dat je gewoon te vroeg was...

liefs linda

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @tinkerbell: ik twijfel ook een beetje over de lengte van mijn cyclus en had nu de kortste aangehouden en daar zit ik nu 2 dagen voor, en als ik de gemiddelde lengte neem dan zit ik daar nog 5 dagen voor. Dus heb mijn hoop nog niet helemaal laten varen ;)

15. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    nou duimen dan maar he heb jij nou ook niet dat je je niet meer precies kan herinneren hoe je nou bij je je nou bij de 1e zwangerschap voelde ik heb het al 2x gedaan maar weet echt niets meer van de begin periode gek he

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Nou de eerste was bij mij niet gepland en is door de pil heen gekomen, daardoor testte ik pas doen ik al ruim 2 weken overtijd was, weet wel dat ik die periode me heel grieperig voelde en dacht dat daar de moeiheid en misselijkheid van kwamen. Van de tweede zwangerschap die uit liep op een mk (liep ook niet helemaal hoe het hoorde) maar daar kan ik me wel herrinneren dat ik erg misselijk was al vanaf het begin, maar of dat voor of na mijn NOD was?! Ik weet het echt niet meer... erg lastig omdat het ook al weer meer dan 3 jaar geleden is en hoe ik ook probeer er achter te komen, het lukt me niet.

17. kleintje73

4 jan 2009
    23
    0
    0
    adm medewerkster
    Bij mij eerste zwangerschap die gepland was heb ik 12 rondes moeten wachten was toen 21, en getrouwd. Had eigelijk geen klachten en werd zoals altijd ongesteld. In ronde 12 ging ik met me moeder naar de stad om pasfotos te maken...zo gezegd en gedaan het eerste wat ze zei je ogen staan raar...volgens mij ben je zwanger..Ik werd boos omdat ik pas weer ongesteld was geworden en we kregen woorden erover uit boosheid kocht ik een test en ik ging samen naar huis om te laten zien dat het niet zo was...ik plassen...wacht 3 minuten...NIET het ding kleurde gelijk knalblauw..? Me moeder lachtte. :oops: Ik snapte er niks van ik was altijd een goeie week ongesteld en dat was nu ook weer geweest, regelmatige cyclus. Dus de volgende dag naar de dokter en wat bleek ik was niet 5 weken zwanger maar 11 weken..zo zie je maar..
    De tweede heeft 8 maanden geduurd en toen ik zwanger was heb ik 3 maanden gespuugd nee echt tot bijna een ziekenhuisopname..en een zwaar virus van griep erboven op. Ben nu ziek maar niet extreem...geen koorts maar geen bloed is goed hahaha..weer een dag..spannend

Ik slaap heel slecht dat wel ...spanning denk ik...

18. chevy

chevy Lid

5 okt 2008
    46
    0
    0
    moeder
    hippo
    nou ik heb me eigen ook niet in kunnen houden dus een testje gedaan, en nega, dus ik ga er van uit dat ik ongie ga worden.
    balen weer maar ja.
    ik hoop dat het bij jullie wel gaat lukken deze keer
    liefs wilma

19. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Dames help me is!
    vandaag heb ik bruin slijm? wat is dit nou weer ik vloei niet gewoon bruin slijm ik snap er niks meer van denk dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor

liefs linda

20. stresskippetje

24 dec 2008
    339
    0
    0
    Bruin kan een voorbode zijn voor je ongi......
    Bruin is oud bloed.
    Maar is nog niet ongi.........

Deel Deze Pagina