ja ik hoop het ook het zet ook helemaal niet door ik zie ook niks meer in mijn urine raar hoor bedankt voor jullie reactie meiden jullie nog niks? ik hoop dat jullie morgen posi mogen testen!
Ga ik net naar de wc en ik verlies allemaal bruin bloed gauw douchen de boel evn schoongemaakt het is poepbruin huilen staat me nader dan het lachen...maandverband ingedaan ....wachten maar...voel me echt klote..spreek jullie later.
Bruin verlies hoeft niet persee een slecht teken te zijn hoor ! Bruin is nog niet rood dus nog niet ongesteld ! Maar kan me voorstellen dat het schrikken was en dat je bang bent dat het misgaat ! Duimen dat het mee valt meid ! Froukje
ja kleintje misschien ben je toch nog zwanger ik duim iig voor je hoor en froukje bij jou nog niks? liefs linda
Nee nog niet... Niet positief maar ook niet negatief. Heb alleen wel hoofdpijn en das voor mij een voorbode van ..... Ga er nu ook maar vanuit dat ik ongesteld word en dat we het de volgende ronde opnieuw gaan proberen Froukje
Owww meiden, wat is dit toch erg allemaal... Ik ook, naar toilet, ook slijmerig... En ik zit er zo aandachtig naar te kijken dat het bijna lijkt of het steeds roder wordt... #-o Ik ben ook bang dat de duiveltjes er weer aankomen, maar ik wil het niet! Gister krampjes, en nu vloei ik wat... Gek van de onzekerheid.... Ik hoop voor ons allemaal een wondertje!
Heel herkenbaar, ik had het idee dat ik gelijk na die negatieve test vandaag, last kreeg van vloeien, weliswaar gewoon helder niks geen rood, maar zat er ook zo naar te staren dat ik wel een paar keer moest knipperen met mijn ogen en steeds meer dacht is het nou wel iets bruins/rood en beeld ik het me in dat het gewoon helder is. Gek maken we ons zelf.
Ik ben nu al ontzettend verdrietig alleen maar omdat ik DENK dat ik niet zwanger ben. Word doodmoe van de hormonen, het twijfelen, het hopen het verliezen . En wij zijn nog maar net begonnen...... Froukje
@Justfem: ja, stomme wezens zijn we, hahahaha! @Stresskippetje: Kom op meid... Ik ken het gevoel, maar ookal is het dit keer niet raak, duurt ff een paar dagen, maar dan moet je weer vrolijk aan de gang voor de volgende ronde... (Zo doe ik het ook iedere keer maar weer) Ooit komt je dag! Sterkte, but keep smiling, troostknuffie!
@stresskippetje: is dit jullie eerste ronde? De eerste ronde vond ik het jammer, de tweede viel wel mee, de derde viel me echt heel zwaar dat het niet raak was, mijn gevoel was toen heel sterk. Nu is mijn gevoel sterk en geeft mijn lichaam tekenen dat het raak is, als het nu niet raak is.. dan zakt de hoop voor snel zwanger raken wel een beetje in mijn schoenen.. en het erge is dat ik mezelf een onwijze aansteller vind omdat er zoveel dames zijn die al veel langer bezig zijn, maar ja als het om je zelf gaat dan is je eigen teleurstelling toch altijd het zwaarste
Toch iets wat moedertje natuur niet helemaal goed geregeld heeft als je het mij vraagt En wat je zegt een paar dagen een hormonen-dip en daarna vol goede moed weer verder.
haaai meiden nou ik ben gewoon keihard ongesteld hoor, helaas volgende keer beter terwijl ik niet een bezig was met nog een keer zwanger worden ben ik ontszettend teleurgesteld ga er nu wel voor dus we gaan ons best doen, voor de meiden die ook hun menstruatie hebben gehad ga niet bij de pakken neerzitten ff mokken kop omhoog en weer verder gaan voor de meiden die nog in onzekerheid zitten ik hoop voor jullie dat jullie nog posi gaan testen ik denk aan jullie en laat de moed niet zakken liefs linda
@tinkerbelletje: hey meid, wat balen, maar als jullie er nu echt weer voor gaan dan komt het de volgende ronde vast helemaal 'positief'
Nee dit is de tweede ronde. De eerste ronde had ik helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was en was ik er ook niet zo veel mee bezig. Nu dus wel..... word er gek van. Ik schaam me ook hoor dat ik zo dramatisch doe terwijl we echt nog maar net bgeonnen zijn..... Froukje
Ik vroeg: (natuurlijk) Ben ik zwanger? Antwoord: Ja, zeker wel ! Nou ja heb in elk geval weer een lach op mijn gezicht, das ook veel waard !