Ik vroeg: Wordt ik ongi? Antwoord": Vraag het je vader (dat antwoord is zeker populair) Test ik positief over 5 dagen? Antwoord: als je positief blijft wel Ben ik nu zwanger? Antwoord: Ja zeker weten! Grappig!
hoihoi hier nog iemand met zo weinig geduld, wil nu al testen maar durf niet! dit is namelijk mijn 1ste ronde met ovulatie testen en mn ei heb ik gehad op 28/29dec, dus erg gericht geklust..., mijn klachten tot nu toe: 4,5 dag na ovulatie een hele pijnlijke steek savonds pijnlijke borsten, erg gespannen constante lichte steekjes lies/schaambot en steeds zeurderig, en wat vermoeid, maar verder voel ik me prima... Hoop het zo!
HELAAS DAMES RONDE 5 IS NIET GELUKT BEN INDERDAAD WOENSDAGAVOND ONGESTELD GEWORDEN BALEN...MOEST HET EVEN EEN PLEKJE GEVEN...CYCLUS WAS DEZE KEER 32 DGN. DE REST VAN DE DAMES HOE GAAT HET MET JULLIE? hET IS AF EN TOE ZOEKEN EN PLAKKEN EN KNIPPEN OM IEDEREEN EEN HART ONDER DE RIEM TE STEKEN...OP NAAR RONDE 6. LIEFS KLEINTJE TINKERBELLETJE GAAN WE ER WEER VOOR...
hoi hoe is het morgen testen of ...ook ongesteld geworden ..zo niet succes morgen..hier nieuwe ronde veel liefs kleintje
haai kleintje alleen wij zijn er nog justfem heeft het volgens mij even stopgezet en froukje is zwanger fijn voor haar he nou wij nog! ik moet nog 9 dagen wachten hahah en dat was al niet mijn sterkste punt hahah liefs linda
Hoi, Hoi, Ik ben er nog wel, ik ben er even iets minder mee bezig (proberen dan ), maar ik ben er nog wel, ik heb flink de griep op dit moment, maar gelukkig viel die net na de klusperiode. Nu maar weer afwachten, mijn NOD is 6 feb en die van jullie? @froukje: gefeliciteerd en geniet ervan!
Froukje gefeliciteerd hoor wat fijn voor jullie.. Geniet ervan! DE REST VAN DE DAMES IK MAG WEER TESTEN OP VRIJDAG 6 FEBRUARI ALS IK 30 DGN AANHOU(GEMIDDELD ZIT IK OP 31 DAGEN...SPANNEND WEER, RONDE 6. ALS HET NIET LUKT MOETEN WE TERUG NAAR D HUISARTS...PFF MAARRE WE GAAN ER WER VOOR DAMES.. GROETJES KLEINTJE
Ik heb de griep, dus ik weet momenteel niet waar de klachten als misselijkheid van zijn, wel weer een voordeel nu denk ik niet de hele tijd ik ben zwanger want ik voel dit of dat. Ik kan ook 6 feb weer testen, spannend. Aan het klussen kan het bij ons deze maand iig niet gelegen hebben