wachten is niet mijn sterkste punt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje73, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hey, nee ik heb tot op heden nog geen klachten waardoor ik denk dat het raak is, ga er dus eigenlijk al van uit dat het op naar de volgende ronde is, nog een week te gaan dus misschien dat de klachten nog komen, alle andere maanden had ik daarentegen wel klachten, dus misschien is het wel een goed teken dat ik geen klachten heb. ;)

En hebben jullie al klachten.

2. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    haai
    ik heb niet dezelfde klachten als normaal ik heb wel zere tepels en vlagen misselijk maar verder niks geen zere borsten ofzo helemaal niks

groetjes linda

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Oh zie nu pas dat jij al zo dicht op je NOD zit, ik zal voor je duimen ;)

4. kleintje73

4 jan 2009
    23
    0
    0
    adm medewerkster
    Vrijdag is mijn 31 dgn cyclus (ronde 6) en zou ik kunnen testen met de test van sensitest extra sensitive..iemand ervaring ermee? heb geen klachten ben wel heel erg moe maar dat is vast nog een asleep van de griep zoals de meesten dat hebben. Vraagje hoe krijg ik mijn cyclus banner correct? En meiden hoe is het met jullie? Al de kriebels etc.. :D
    Groetjes kleintje.

5. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    haaai meiden,

Ja ja de kriebels zitten er weer goed in hiero, mocht vandaag testen en negatief geen spoor van menstruatie ofzo pffff hoe is het met jullie allemaal iemand al getest

gr linda

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik was vandaag 5 dagen overtijd en opeens kwamen de duiveltjes.. :(

7. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    he vervelend moederk ik hoop voor dat het de volgende ronde raak is, had je wel dezelfde klachten als normaal of juist helemaal geen klachten? ik heb namelijk geen klachten als die ik normaal voor mijn menstruatie heb ik heb ook het idee dat ik zwanger ben maar ja ik moet helaas nog afwachten....

gr linda

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik had dus helemaal geen klachten tot gisteren...
    Toen was ik er op een gegeven moment heilig van overtuigd dat ik ongesteld was geworden, ik voelde het gewoon zeg maar..
    Toen ging ik naar de wc........helemaal niets!
    Vannacht bleef de buikpijn erg en toen ben ik vandaag toch ongesteld geworden helaas..

Op naar de volgende ronde..

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Tinkerbelletje: oh spannend, hoe staat het er nu mee? Ik kan pas vrijdag op z'n vroegst testen eigenlijk woensdag als mijn cyclus 26 dagen is maar ik had mijn ei deze keer 2dagen later dus hou ik een cyclus van 28 dagen aan. Ik heb helemaal geen klachten ook geen ongi-klachten dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik duim voor je ;)

@MoederK: balen, hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is ;)

10. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    @justfem ja nog steeds niet ongi wel heel misselijk en hoofdpijn pffff misschien dat ik straks nog een test ga halen maar ik word er ook moe van als ie steeds nega blijf weet ook niet waar ik aan toe ben
    geen ongi klachten verder

gr linda

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Kan me helemaal voorstellen dat het verwarrend is als ie negatief blijft, ik zou ook weer een testje doen denk ik. Heb je een regelmatige cyclus normaal?

12. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    ja ik heb in september 08 me spiraal laten verwijderen en sinds 2 maanden gewoon een normale cyclus van 26 dagen dus ja ik had gisteren een test gedaan nega dus heeft het denk ik geen zin om vandaag weer een test te doen of dat hcg moet inmiddels goed aanwezig zijn ben vandaag wel misselijk dus misschien dat het nu wat meer is die hcg dan
    heb jij ook nog geen tekenen van aankomende ongi?

spannend he
    gr linda

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Nee ook nog geen tekenen, de ene calculator zegt dat ik morgen mijn NOD heb de andere woensdag, zelf wacht ik (probeer ik) tot vrijdag, mijn cyclus is tussen de 26 en 28 dagen. Wel grappig ik heb 23 september mijn spiraaltje laten verwijderen ;)

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    HCG gaat iedere 3 dagen omhoog misschien moet je morgen een testje doen (3 dagen overtijd), welke test gebruik je?

15. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    oh hahhaha ik 4 september grappig idd
    dus jij had ook vrij snel je cyclus weer te pakken

gr linda

16. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    nou verschillende kruidvat heb ik ook gedaan
    maar bij me jongste zoon teste ik ook pas 1 week overtijd posi dus misschien maak ik het niet snel aan dat denk ik

gr linda

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ja begon eigenlijk gelijk weer in het begin was mijn cyclus wel wat langer, maar had ook het idee dat ik mijn eigen cyclus beinvloedde omdat ik zo graag zwanger wilde zijn :)

18. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    ja ik wil het ook zo graag heb jij het idee dat het raak is? Ik stiekum wel maar dat had ik vorige maand ook hahahahahahhahaa

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Bij de zwangerschap van mijn dochter testte ik pas na 2 weken overtijd, dus die was knal positief toen. Bij de 2de zwangerschap(mk met 8 weken) met 1 week overtijd, ik heb nooit op NOD getest dus weet ook niet of ik wel positief test op of net na NOD. ;) Ik weet alleen dat ik heel misselijk was, maar ik kan me niet herinneren of dat ik dat al voor mijn NOD was volgens mij pas er na en dat ik daarom een test deed. Vind het wel jammer dat ik me het niet meer kan herinneren. Nou ja geduld hebben maar.

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Of het raak is ik weet het deze keer echt niet, de 2 vorige cyclussen had ik heel sterk het gevoel dat het raak was, nu juist niet, maar ook niet dat het niet raak is. Gisteren maakte ik voor het ontbijt 4 gekookte eitjes klaar (terwijl we er maar 3 nodig hebben) mijn vriend grapte dat ik misschien zwanger ben en onbewust een 4de gezinslid meereken. Hahahha nou ik hoop het maar.

Deel Deze Pagina