wachten is niet mijn sterkste punt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje73, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts en kon gelijk vanmiddag komen. Hij zei dat het wel vaker voorkomt dat je na een half jaar stoppen met de pil opeens weer een onregelmatige cyclus krijgt. Ik heb gevraagd waar die buikpijn dan vandaan kwam en dat wist hij ook niet. Hij had nog oude echoapparatuur en daar heeft hij toen even mee gekeken, maar hij zei dat ik niet zwanger was. Hij kon zien dat ik dik baarmoederslijmvlies had... Weet iemand wat dat wil zeggen? Als ik over twee weken nog niet ongesteld ben geworden, moet ik terugkomen met ochtendurine en gaan ze weer een test doen. Grrr....

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @nieuwtje: ik weet ook niet wat ze bedoelen met dik baarmoederslijmvlies, ik heb geloof ik wel eens gelezen dat te dun niet goed is omdat het eitje dan geen houvast heeft om zich in te kunnen nestelen. Maar of te dik risico's geeft dat weet ik niet. Sterkte met het afwachten en ik hoop dat snel je ongi door komt of dat je een positieve test hebt, dat wachten en die onzekerheid lijkt me erg vervelend.

@tinkerbelletje: Hoe is het bij jou?

Hie rnog geen ongi, heb nog niet getest, krijg wel aankomende ongi klachtjes. Als ik vrijdag niet ongi wordt dan test ik zaterdag.

3. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Justfem... ik zal voor je duimen dat je ongi niet zal komen...

4. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    @Justfem
    Helaas is mijn ongi gisteren gekomen ik kon wel janken en ik kan net zo goed op het toilet blijven zitten want ik ben echt verschrikkelijk ongesteld
    nou we proberen gewoon volgende ronde weer
    hij moet gewoon elke dag nou zit niks anders op hahaha
    ik hoop dat ie bij jou niet doorzet hoor

gr linda

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Tinkerbelletje: Nou ik ga met je mee naar de volgende ronde, bij mij zijn ze ook net door gekomen. 't is voor mij nu al weer ronde 6, ik moet wel zeggen dat het me deze ronde minder zwaar valt, misschien dat de teleurstelling nog komt, maar zoals ik me nu voel dan gaat het wel. Ik kan toch niets anders dan maar weer wachten tot de volgende klusperiode en de volgende NOD en hopen dat het dan wel raak is.
    Een knuffel van mij voor jou. Wanneer is je volgende NOD?

6. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    he jammer hoor maar vind het wel gezellig dat je nog ff bij me blijft haha, gelukkig dat je er nu wat beter mee om kan gaan ik ga nu de 3e ronde in maar ik dacht echt dat het raak was deze maand ook omdat ik elke keer een cyclus van 26 dagen heb en nu ineens 28 dagen dus die hou ik dan maar aan 28 dagen maar word voor me mannetje iig een zware maand hij moet er aan gaan geloven hihi nu lopen we ongeveer gelijk wat ei betreft dus doe je best na je nod he
    gr linda

7. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Wat jammer meiden.... geef niet op!

8. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    nee doe ik zeker niet nieuwtje
    jij ook nog veel sucses ik hoop toch dat het raak is voor je
    gr linda

9. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Hoi tinkebelletje, ik ben er niet meer op berekend dat het bij mij raak is, maar stiekem hoop ik het wel natuurlijk. Het lijkt me zo een tegenvaller om weer ongi te worden. Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer echt raak is.

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @tinkerbelletje: ik vond ronde 3 en 4 zelf het zwaarste tegen vallen, vooral omdat ik toen ook echt het idee had dat het raak was. Daarna heb ik bewust besloten om me er minder mee bezig te houden. Niet altijd even makkelijk maar ik merk wel dat het me deze ronde wat beter af gaat dan de vorige. We blijven hopen dat het de volgende ronde wel raak is. ;)

@nieuwtje: ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is vooral omdat je al zo lang overtijd bent nu.

11. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Ik snap het helemaal hoe moeilijk het is om te moeten wachten. Eigenlijk moest ik zondag ongi worden, maar omdat ik de vorige maand voor het eerst in mijn leve over tijd ben geweest en dus een lange cyclus had heb ik er wat dagen bij op geteld om het voor mezelf maar wat makkelijker te maken. Maar goed het is nu al vrijdag en nog niks. Alleen last van pijnlijke borsten. Heb ik ook altijd als ik ongi moet worden, maar nu doet het toch wel veel meer pijn. Dus ja… Maandag een test gedaan. Negatief. Vanavond maar weer eens test doen. Aan de ene kant durf ik het niet zo goed. Weer bang voor negatief, maar aan de andere kant kan ik niet wachten..

JOse

12. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hoi jose,
    Ik herken je verhaal wel ik was ook 4 dagen overtijd en toen kwam de ongi toch nog ik had heel de tijd geen last van mijn borsten terwijl ik dat normaal wel voor me ongi heb en ineens toen ik 2 dagen overtijd was begonnen ze zeer te doen nou en toen 2 dagen later was ik ongi nou en ook steeds testen neg logisch natuurlijk als je niet zwanger ben maar ik hoop voor jou dat het wel posi is hoor sucsess!
    gr linda

13. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Nou net weer een test gedaan, maar nog steeds negatief. Ik word er gewoon een beetje bang van.
    In juni ben ik gestopt met de pil. Eerste keer een cyclus van 12 dagen. Hierna was hij eigenlijk heel normaal en regelmatig. Nou ja tot januari dan 31 dagen en nu zit ik al op 32. Zou toch niet meer het ontpillen kunnen zijn. Van de week maar weer afwachten en anders nog maar een test ertegen aan gooien en dan misschien maar met ochtend urine.

pfffffffffff

Jose

14. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    nieuwtje, even een vraagje? Ben jij vaker zoveel dagen overtijd, of is dit ook voor het eerst?

groetjes Jose

15. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    @jose
    ik had van mijn jongste zoon een week lang negatieve testen en ik was toch al 6 weken zwanger dus geef de hoop niet op
    anders gewoon maandag ff langs de huisarts gaan meid

16. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    tinkerbelletje

Dank je wel voor je antwoord!

groetjes Jose

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Hey meiden,

Vroeg me af hoe het met jullie gaat?

Hier heb ik vandaag of morgen mijn NOD, maar nog geen teken van mijn ongi. Wel afgelopen weekend een zw.test gedaan maar helaas negatief.
    Ergens misschien wel begrijpelijk omdat ik pas 20 feb bijna 3 dagen later dan normaal een positieve ovu-test had en daardoor zou het best kunnen dat mijn NOD pas de 6de of 7de is.

Grtjs
    Fem

18. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Hoi justfem,

Ik heb nog vier dagen te gaan. No geen ongi tekenen enz. Wel heel moe!

voor jou ook spannend...

groetjes
    Jose

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Jose13: Spannend voor jou ook, hopen dat we beide over een paar dagen een positieve test in handen mogen hebben ;)

20. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Oei, ik heb ook al een paar dagen lichte krampen in mijn buik en mijn NOD zit er aan te komen...
    Dat wachten is soms slopend... :confused:

Deel Deze Pagina