@LadyIngrid: is zeker slopend, vooral omdat je die laatste dagen van alles voelt, tenminste dat heb ik de ene keer denk ik oh zie je ik voel dit dus het is niet raak en dan weer oh maar ik voel wel dat dus misschien toch, kon je gewoon maar gelijk van de bevruchting weten dat het raak was, dat zou veel beter zijn voor alle vrouwen
Ik heb er afgelopen zaterdag 1 gedaan (een extra sensitieve) die was negatief, nu denk ik erover er morgenochtend 1 te doen maar ik twijfel, omdat ik, een positieve ovu-test had de 20ste en als ik daar vanaf 14 dagen erbij tel dan heb ik een cyclus van 30 dagen deze periode en is mijn NOD pas de 7de en dan heb ik grote kans dat ik morgen nog niet positief test. Twijfel geval hier En jij heb jij al durven testen of wanneer ga je een testje wagen?
Mijn vriend heeft liever niet dat er getest wordt, hij wil het liever afwachten. Saaaaai dus Maar ik weet het niet, mocht ik wel 7 dagen over tijd zijn, komt er een testje in huis
Nou ja het is misschien saai, maar aan de andere kant verspil je zo ook niet onnodig veel testten . Ik zal voor je duimen dat je 7 dagen overtijd gaat deze ronde en een positieve test hebt dan
Heej meiden, Bij mij is het ook weer een spannende tijd... komt het wel of komt het niet... Succes allemaal! Ik ga nog niet testen, wacht nog even af, want de vorige keer werd ik nog ongi toen ik 2 weken overtijd was.
jullie kunnen zien dat het ronde nummero 2 niet gelukt is Maar we gaan gewoon vrolijk door met ronde nummero 3.