even vraagje: ben je onder begeleiding van een gyn? ik vroeg me namelijk af of dat bruinverlies zo vroeg na de eisprong geen kwaad kon namelijk (hoop dat ik je niet ongerust maak ofzo he!)
Ja shit he, dat wachten! Ik had zaterdag m'n NOD en ik heb so far negatief getest. Bij de eerste testte ik pas 5 dagen na NOD positief, dus heb mezelf nu voorgenomen tot woensdag te wachten...., maar men wat kruipt die tijd
Dank je wel.. vandaag trouwens geen klachten dus word een beetje gek van me lichaam.. ik laat het jullie weten als het wel zo is.
spannend dames!! ik zit nu 4 voor nod en heb nogsteeds geen afscheiding gehad en vandaag pijnlijke opgezwollen borsten met blauwe aders,, maarja kan ook teken zijn van aankomende menstruatie he??
Spannend lizzy.. natuurlijk kan het ook je menstruatie zijn maar daar gaan we gewoon niet vanuit joh.. wanneer ga je testen?
en een zeurend gevoel bij mijn liezen morgen (3 voor nod) ga ik een kv*2 testje wagen met ochtendurine,, spannend!! duimennn
Omowit pfff denk dat mn lichaam me weer voor dev gek heeft gehouden,, over 3 dagen komt vast mn menstruatie en hoe gaat het met jou michelle?
Jammer maar het kan nog he. Menstruatie is nog niet doorgebroken. Dus heel spannend hier. Vandaag is mijn nod dag.
oneeee nu nachtdienst en ik heb een klein beetje bruinverlies.. altijd een teken dat mijn menstruatie eraan komt, nouuu waarom word het me weer niet gegund deze maand menstruatie breek alsjeblieft niet door !!!!!!!!!!!!!!!!