Dames, Ik heb een cyclus van +/- 45 dagen. Ik word alleen zo moedeloos van het wachten tot me eisprong, en het idee dat ik minder kansen heb dan iemand met een normale cyclus. Ik wil dit wondertje zo graag!! Zijn er meer mensen met een langere cyclus die willen kletsen?
Hier lang / onregelmatig, en word er ook behoorlijk moe van af en toe! Ik heb nu met m'n man afgesproken dat als het deze ronde weer niks word we naar de ha gaan..
Mijn cyclus wordt steeds langer, ben er ook niet echt blij mee Weet jij op welke dag ongeveer je ei komt? Lees op het forum dat tarwekiemolie het wat helpt verkorten, neem jij dat al?
meestal op dag 32 m'n eisprong. Las het ook ja, zit eraan te denken het de volgende ronde maar te proberen! Jij?
Hier ook meiden, zo jaloers op meiden met een normale cyclus! Duimen komende week dat er geen menstruatie aan komt en dat de test positief zal zijn!!
Ik heb hier ook een lange en onregelmatige cyclus...... Heel vervelend! Dus probeer ik regelmatig te klussen.... Maar leuk is het niet als je niet precies weet hoe en wat. Laatst de tabletten gehaald van Etos zwanger worden. Ben benieuwd of het werkt! Knuffel
@ Bloem: Ik zie dat je eenmaal 45 dagen in je banner hebt staan. Betekent dit dat je nog maar 1 keer een cyclus hebt gehad van 45 dagen, nadat je gestopt bent met de pil? Of heb je altijd een cyclus van 45 dagen? Want als je nog maar 1 keer ongesteld bent geweest na het stoppen met de pil, kan het zijn dat je een langere cyclus hebt. Je moet namelijk nog 'ontpillen' zoals ze dat wel noemen. Het kan een aantal maandjes duren voordat je cyclus weer 'normaal' wordt. @ Pluizje: Ik heb ook een langere cyclus gehad tussen de 33 en 40 dagen en ben daarmee naar de huisarts gegaan (na 10 maanden proberen). Hij heeft me meteen naar de gyneacoloog gestuurd. Daar kreeg ik te horen dat een cyclus tot 35 dagen 'normaal' is. Maar aangezien ik daar net overheen zat, was ik een grensgeval. Ik heb daarom Clomid gekregen om mijn cyclus te verkorten. Dus ik zou naar de huisarts gaan als ik jou was, des te sneller wordt je geholpen. Daarnaast ben je al bijna een jaar bezig, dus dan zul je waarschijnlijk meteen door de medische molen mogen (had ik ook, zie resultaat!). Succes!!
Dat is erg lang wachter inderdaad, vervelend! En het wachtbankje duurt altijd al zo lang.. Ik ga het ook proberen, al is het een paar dagen, zou fijn zijn! Ga eind van de maand ook accupunctuur starten, dit meer ivm maag-darmkklancgten, maar ga dit ook aangeven, miss heeft hij ook nog wel natuurproducten die helpen, dan laat ik het weten!
Hoi, nadat ik voor een paar jaar geleden gestopt ben met de pil, heeft het 14 maanden geduurd voor ik ongesteld werd! Daarna werd ik gemiddeld 1x in de 3 maand ongesteld. De ene keer twee weken later en de andere keer weer 1 week eerder bijvoorbeeld. Heel irritant dus als je zwanger wilt worden! En het is ook vaak zo dat als je een lange cyclus hebt, dat je ook niet altijd een eisprong hebt. Heb jij die wel of weet jij dat ook niet zeker? Ik ben toen doorgestuurd naar het zh en ben nu al een paar rondes met clomid begonnen en nu heb ik veel meer inzicht in het hoe en wat van mn cyclus. Ben wel blij dat ik die stap genomen heb. Misschien voor jou ook goed om iig langs de HA te gaan, als kan hij er zelf niet zoveel mee maar zal hij je ws ook doorsturen. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes!
Hoi dames, Hier ook (zie onderschrift). Maar heb volgende week een afspraak bij de gynaecoloog omdat ik me zorgen maak of alles wel goed werkt zeg maar. Spannend!
Die 45 staat voor de eerste ronde om zwanger te worden, verder heb ik altijd hele lange cyclussen gehad. Ik moet het nog 2 maanden aankijken en anders krijg ik clomid van de gynaecoloog. Ik ben tijdens mijn tweede cyclus zwanger geraakt maar dit is helaas een vak geworden.
Ja wij ook, klussen tot we er bij neer vallen! Laat het even weten zit eraan te denken ze ook te halen!
Ik heb me gynaecoloog gesproken, moet het nog 2 maandjes aankijken. Anders aan de clomid. Heb jij nu een regelmatige cyclus?
De eerste 2 rondes clomid sloegen niet aan dus moest ik provera slikken om een menstruatie op te wekken maar de afgelopen keer heb ik wel een eisprong gehad en ben ik helaas gisteren ongesteld geworden maar wel op de dag dat het ook moest. Maar zodra ik weer stop metclomid heb ik weer mn eigen onregelmatige cyclus. Heb ws PCOS, zoals volgens mij bijna iedereen die een hele onregelmatige cyclus heeft.
Ik liep al bij de gynaecoloog heb het toen aangekaart. Normaal moet je een jaar zelf proberen maar weet niet hoe dat zit met lange cyclussen.
Zal heus niet iedereen zijn maar als je een beetje rond leest op de MMM forums hier, dan lees je bijna altijd dat bij mensen die het hogerop zijn gaan zoeken PCOS geconstateerd word. Maar dan heb ik het wel over héél onregelmatige cyclussen he. Niet als het een keer een weekje langer duurt ofzo.
Mijn cycli zijn al altijd lang en onregelmatig geweest. Toen we zwanger wilden worden van ons eerste waren ze tussen de 8 en 10 weken. Gelukkig waren we geheel onverwacht zwanger van de eerste keer, dus ik heb er toen niet veel last van ondervonden. Sinds de geboorte van ons dochtertje zijn het cycli van 6-7 weken, maar nu zit ik al aan meer dan 7 weken en is er nog niets te zien. Ik vind het ook énorm frustrerend dat we zo weinig kansen hebben om zwanger te worden en we zo lang moeten wachten elke keer. Vooral omdat er heel af en toe eens een cyclus tussen zit van 5 weken, dus dat is dus vanaf de week na mijn ongesteldheid om de 2 dagen oefenen, en dat gedurende 5 weken. Ik kan je zeggen dat ik bij momenten echt iets had van "hup, doe maar snel, zodat ik verder kan kijken naar mijn film". Bij mijn zijn mijn cycli zo lang omdat mijn schildklier te traag werkt (en ik verdraag de juiste dosis medicatie niet)