Hier ook ontzettend lange cyclus, 1ste 56 dagen 2de 95 dagen, onanks vanaf het begin al die pillen van de etos geslikt maar dat helpt geen bal, heel frustrerend
Tsjonge jonge, wat een cyclussen allemaal zeg! Die van mij is ook niet fijn. Deze ronde zit ik ook alweer op dag 31 met nog geen eisprong in zicht!!! Ik kom dus waarschijnlijk ook op minimaal een dag of 50 uit deze ronde , als ik geluk heb!
@liescakes balen he, ik heb ook niet echt wat van mijn eisprong gemerkt dus ik ben bang dat mijn korte ronde van vorige maand niet geld deze keer.. echt vervelend voor ons allen!
Het irritante is dat je zolang moet wachten voordat je eindelijk een eisprong hebt en gericht kan klussen. Ik moet nu maar helemaal afwachten wat me cyclus doet omdat ik net een vmk heb gehad.
Hoi hoi, Ook ik heb een langere en onregelmatige cyclus. Die van mij schommelt vaak tussen 30 en 40 dagen, maar ik ben gelukkig na 9 rondes zwanger geraakt. Ik moet wel zeggen dat ik op een gegeven moment de 'Etos- zwangertabletten' heb gebruikt. Ik kreeg toen iets eerder mijn eisprong. Dit hielp wel, want ik kon zo mijn eisprong beter herkennen en wat gerichter 'klussen' (ahum). Ik hoop dat er meer meiden zijn die baat hebben of gaan krijgen van dit soort tabletten. IK weet niet zeker ofze ook echt hebben geholpen om zwanger te worden, maar je weet het maar nooit. De natuur moet natuurlijk ook een handje helpen, het blijft toch lastig als je een onregelmatige en/ of een lange cylcus hebt! Succes allemaal! Grtz Pinda
Ik zit nu op een cyclus van 64 dagen terwijl mijn vorige cyclussen relatief netjes waren (tussen de 28 en 32 dagen)..... oh en de testjes waren allemaal negatief! Zucht!
Ik zit inmiddels op dag 51.. Als ik het vergelijk met mijn vorige cyclus dus 10 dagen overtijd. Maar vanochtend weer een negatieve test.. Pff dat wachten is zo vervelend.
Leeuwtje wat goed dat het bij jou heeft geholpen, gefeliciteerd!! Ik ga zelf morgen een afspraak maken ipv helemaal af te wachten.. Heb denk ik mn ei gehad maar ben nu enorm aan het bloeden. Als het gaat zoals voorgaande keren word het vandaag of morgen bruinig en gaat door tot over 2 weken als ik ong word. Weet dus eigenlijk nu al dat het weer niks is en ik maak me best zorgen.. Ik vind het zo rot om te moeten bellen, net of mn lichaam me nu aan het verraden is door niet normaal te werken
Ik weet precies hoe je, je voelt. Ben vorig jaar september gestopt met de Nuvaring. Heb 8 maanden lang cyclussen gehad tussen de 55 en 57 dagen. Baalde enorm. Ben tijdens ronde 3 begonnen met ovulatie testen van Sensitest. Ik bleef maar twijfelen of de testen positief waren. Heb op de "knal" dagen ook nog een digitale Clear blue test gedaan en ja hoor na 2 keer te hebben getest een smiley. En toen was ik dus in ronde 3 zwanger. Ben ondertussen 22 weken.
Ik snap wat je bedoeld pluizje! Ik heb wel een half jaar de doorverwijzing van de HA in huis gehad voordat ik echt gebeld heb voor een afspraak. Ik dacht steeds: nog even wachten, wie weet deze maand. En vooral omdat ik vorig jaar al een x zwanger ben geweest maar dat liep uit op een miskraam met 6 weken. En toen dacht ik, ik ben nu ook uit mezelf zwanger geworden dus het moet kunnen. Maar heb toen ws heel veel mazzel gehad dat het raak was. Maar goed, nu ik eenmaal in de mmm zit heb ik spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb, want wie weet was ik dan nu al wel zwanger geweest. En je gaat nu gewoon veel gerichter te werk.
K heb donderdag een afspraak, ben benieuwd! Dacht dat het een opluchting zou zijn om te hebben gebeld maar niet dus..
Ik ken het gevoel van dat elle lang wachten! Vreselijk en idd het gevoel dat je daardoor minder kansen hebt dan een ander. Ik heb 9 maanden moeten wachten op een eisprong en vervolgens met het spuiten van hormonen ook nog zo'n 45 dagen per cyclus. Bah!! Succes meid, hopelijk is het snel raak!