Ovulatie op cd 8 ?? Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabri, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben vorige week maandag ongesteld geworden en eigenlijk pas sinds gisteren gestopt met vloeien. Maar nu heb ik vanaf vanmorgen steeds menstruatiepijn, net alsof ik aan het ovuleren ben. Ik vind het maar raar, meestal is mijn ovulatie rond dag 17/18 en ik heb ook geen ovulatietesten in huis. Wat denken jullie? Zou dit ovulatiepijn kunnen zijn? Of Moet ik gewoon vanaf dag 10 gaan testen met ovu?

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Of het is iets heel anders, misschien gewoon even langs de huisarts als het aanhoudt? Succes ermee!

3. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Heb je er ook vruchtbaar slijm bj? Anders gewoon naar de huisarts vanwege de pijn.

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Misschien nog een beetje na-pijn van je menstruatie..?
    Ik heb dat soms ook...al weet ik niet of dat te vergelijken is met ovulatiepijn omdat ik daar niks van voel..
    Ik zou het even afwachten!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja redelijk veel doorzichtig slijm, pijn is vandaag ook nagenoeg weg :( Ik snap er niks van.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb je voor de zekerheid wel sex gehad?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

HAHAHAHA nee erg he :) Ik lag allang in bed voor manlief naar bed ging omdat ik me niet geweldig voelde en eigenlijk zoiets had van ik kan me haast niet voorstellen dat het een ovulatie was zo vroeg in de cyclus. Het kan wel, dat weet ik maar toch.

Deel Deze Pagina