Hey dames. 2jan tijdens eten had ik menstruatiepijn, zei nog tegen mn man dat ik krampen heb, hijzei je word ongesteld , ik zei,dat het nog te vroeg is .. Die avond had ik geen pijn meer, maar heb wel doorzichtige slijm? Als ik me af veeg schijnt mijn wc papiertje door slijm .. En ook gisteren was rond middag 12uur ongeveer had weer krampen ik dacht ja word ongesteld morgen.. Mijn man zei kom we gaan na buite wandelen ( ik lag in bed door de pijn) ik zei oke dan.. Maar had wel voor de zkr heid maandverband om gedaan, toenn we thuis waren om 18:00 uur ging ik snel naar de wc maar had niks gelukkig!! Tijdens afvegenn weer doorzichtig waterig slijm??! Dit heb ik nog nooit gehad als ik ongesteld moest worden, ik zit 4dagen voor nod eigelijk moest ik nu droog worden!! Wie had/heeft ook zo iets, en was goede.teken ? Bij mijn zoontje had ik dit ook als ik mijn vragen terug lees hier hihihi..
Tja.. het kan nog alle kanten op.. Het kan je innesteling geweest zijn.. het kan je baarmoeder zijn die aan het werk is.. het kan ook het begin van een menstruatie zijn.. Ik weet wel dat ik ook veel meer afscheiding had toen ik zwanger bleek te zijn. Normaal werd ik ook 'droger' idd.. Even afwachten nog.. Spannend!
Als dat begin van ms zou zijn,had ik gisteren bruine afscheiding en volgende dag rood bloed.. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt, ook heb ik altijd na ovulatie tot nod gevoelige borsten.. Nu niet, ben benieuwd hoop dt ik zwanger ben!
Och ik heb mijn hele cyclus lang krampen en steken. Trekkend gevoel, drukkend gevoel, zwaar gevoel. Dan wel slijm, dan niet, dan weer een beetje.. maar ik ben nog nooit in verwachting geweest. Dus ik geloof persoonlijk niet zo in dat slijm-kijken