Hier na de eerste positieve test de ouders en schoonouders verteld. In dezelfde week nog een test gedaan en daarna aan de broers en zussen verteld. Ook mijn beste vriendin weet het. Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. Op de echo lijkt alles goed. Dit maakt het moeilijk om nog niet verder te vertellen. 23 december de tweede echo. Ik ben dan 12 weken zwanger. Als die goed is hebben wij een leuk kerstberichtje voor overige familie, vrienden en de rest vd wereld .
Wij hebben het pas verteld met 12/13 weken. En dan eerst de ouders en schoonouders, broers en zussen. Daarna ons werk. De rest vond ik niet zo belangrijk maar het nieuws verspreidde zich vanzelf, lekker makkelijk Ik vind het juist erg leuk om een geheimpje te hebben samen met je man/vriend. En zeker als er dan iemand minder ver is in de familie waar al volop over gesproken wordt, dan zou ik mijn man aankijken en hem een dikke knipoog geven ('ze moesten eens weten...')
Pffff ja heeel lastig... Hier zitten we echt in een tweestrijd... Aan de ene kant willen we het wel graag vertellen maar aan de andere kant totaal nog niet.. Dit kleine wondetje is een kadootje waar we zelf ook nog behoorlijk aan moeten wennen.. Maar waar we ontzettend blij mee zijn... Liever willen we wachten totdat we de uitslag van de nipt test hebben...zodat we weten dat alles zover je kan zien dan goed is. Maar dat betekend dat we een sinterklaasweekend. kerst, een gala avond, oud en nieuw en waarschijnlijk nog een groot feest dat al maanden vast staat moet gaan overbruggen...zucht... Ben benieuwd of het lukken gaat....
Na de positieve test hebben wij het gelijk aan mijn ouders, zus en schoonouders verteld. Als het mis gaat mogen ook zij het weten. Een goede vriendin na 7 weken omdat zij bezig was met klussen. Morgen gaan we het tegen goede vrienden zeggen. Woensdag termijn echo en dan maak ik het in week 13 bekend op mijn werk. Ik wil nog 1 positieve echo in mijn handen hebben