Hoi meiden!!! Sinds gisteravond heb ik een beetje rare smaak in mn mond en heb ik erg veel speeksel! Het kan een zwangerschapskwaal zijn, maar moet nog een week wachten. Vermoed niet zwanger te zijn hoor. Heb geen andere kwaaltjes. Heeft iemand hier ook (wel eens) last van? Groetjes Claire.
sorry hoor maar het word al gekker als dat ook al een teken is, waarom ben ik na 11 jaar dan niet zwanger.!! en meer meiden met mij.
MARNAT, Het is ook niet mn eigen idee! maar zag t op een site. t schijnt wel vaker voor te komen, verzin t niet!!! Wou persoonlijke ervaringen lezen van mensen die dit hebben (gehad). Als deze vraag ook al niet gesteld mag worden... tsss
Ik heb het wel gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik was toen al wel wat verder in de zwangerschap. Wanneer precies weet ik niet meer. Maar volgens mij kan het dus wel!
Ik herken het ook, en heb het ook gewoon als ik PMS heb helaas. Dus ik had het ook...vooral een nat kussen, maar helaas niet zwanger. Het heeft met veranderende hormonen te maken. Maak je niet al te gek want een week voor je NOD beginnen de normale PMS dingetjes ook. Je kan er alleen van uit gaan als je de hele dag misselijk begint te worden of een andere kwaal hebt die je normaal echt nooit hebt zoals niet met je borsten onder de douche kunnen van de pijn. Ik begrijp Marnat ergens wel. Er worden zooooooo veel topics geopend van mensen met kwaaltjes die echt nog nergens over gaan, steekjes voor en na ei, borstpijn voor en na ei. 9 van de 10 keer is het gewoon echt vergelijkbaar met pms. Pas als je positief test op je NOD of net er voor ben je zwanger!! Helaas....ik weet er alles van...je hoopt dat heleboel mensen gaan antwoorden met: dat had ik ook en ik bleek zwanger, het is heel normaal om zo veel hoop te hebben maar iedereen en elk lichaam is anders. Succes en hopelijk snel een posi test voor je. Groet, Charlie
Ik weet wel dat toen ik zwanger was ik en een aantal met mij zo in een deuk gelegen hebben omdat we midden in de nacht altijd wakker werden van een zeiknat kussen (lees kwijl) En dat ik er toen voor het eerst achter kwam dat het een zwangerschapskwaal was iets wat naar ik meen te maken heeft met het opzetten van de slijmvliezen of zo.. Maar wat charlie007 zegt.. je weet het pas als je positief test! Succes meid. @Marnat! Ik wil je gewoon veel sterkte wensen. en hoop op een klein groot wonder voor je! Liefs Cherie
Ik heb het persoonlijk niet gehad maar ik hoop voor je dat je snel posi test. Ik snap de meiden ook wel die hier al wat langer zitten. Ze zullen vaak dezelfde vragen zien. Maar ik vind daarin tegen ook dat iedereen hier welkom is met wat voor vraag dan ook. En ieder lichaam is tenslotte anders. Succes hoor.
Beste Marnat, Ik heb nog steeds last van veel speeksel, om de haverklap. En... ik blijk zwanger!!!! Kan wel met elkaar te maken hebben en zal vanzelf over moeten gaan, verder in de zwangerschap!!! Niet zo'n heel gek idee dus... Groetjes Lama Claire
Ik had wel veel slijm in mn keel maar dat was later in mn zwangerschap van mn dochtertje... Speeksel had ik zelf niet succes
Ik heb het ook gehad tijdens de zwangerschap van mijn dochter, het was alleen wel later in de zwangerschap. Ik werd toen vooral gek van al dat gekwijl in bed.