kwetsbare periode bij innestelingperiode

Discussion in 'Zwanger worden' started by jacky67, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jacky67

jacky67 Nieuw lid

Jan 6, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw en zoek eigenlijk wat meer informatie over de innestelingsperiode.
    Ik probeer al even zwanger te worden, en hoopte eigenlijk dat ik het nu zwanger ben. Alhoewel ik weet dat de innestelingsperiode een kritieke periode blijft vroeg ik me af hoe kwetsbaar je bent.

Met de gladheid van de afgelopen dagen ben ik dus een keer heel hard op mijn kont gevallen, gelukkig verder niets aan de hand. Helaas zou dit wel moeten zijn gebeurt in mijn innestelingsperiode. Hoe veel kwaad kan dit dus??

Ik heb op internet via google ook veel vragen gelezen over vrouwen die hierover benieuwd zijn en ik heb nergens iets zinnigs kunnen vinden. Het ging dan vaak over vrouwen die als sport veel springen en ook hiernaar benieuwd zijn.

Ik hoop zo dat het neit al te veel kwaad kan, maar als zoeen klap je innesteling onmogelijk maakt is het wel lastig. Een botsing als je zwanger bent is al kritiek en wordt je gecontroleerd.

Weet iemand hier iets over??
    Ik zou het graag willen weten. Ook wil ik graag weten hoe lang de innestelperiode ongeveer duurt?

alvast bedankt
    Jacky

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Volgens mij moet dit geen kwaad kunnen
    Je baarmoeder zit nog goed verstopt tussen van alles en nog wat zoals je darmen enzo in die tijd...

Ik zelf rij regelmatig paard en de eerste x dat ik zwanger was ben ik met 7 weken goed en hard gevallen maar niks aan het handje want kwam er 2 weken later pas achter dat ik zwanger was

3. Doritoo

Doritoo Actief lid

Oct 25, 2009
    221
    0
    0
    Hoi jacky67

Ik denk ook dat je daar niet druk over moet maken. Je lichaam kan echt wel tegen een stootje.

X

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey Jacky,

Er kan echt niks gebeuren. Je baarmoeder is als twee boterhammen met pindakaas dus als het bevruchte eitje daar lekker 'zit' gaat dat echt niet mis door een val en zoals Jeem als zegt; er zit ook wel het eea omheen ;) Zolang je niet in je buik getrapt wodrt als je al daadwerkelijk zwanger bent heeft het echt geen invloed op de innesteling

maak je dus geen zorgen! succes met zwanger worden!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Sluit mij aan bij de rest van de dames, denk ook dat dit vrij weinig kwaad kan. Wat betreft je vraag over de innestelperiode, hoe lang dat dat duurt, geen idee. Al geprobeerd daarop te google?

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,859
    19,255
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Voor zover ik altijd heb begrepen mag je alles blijven doen (ook 'gevaarlijke' sporten) zolang er nog geen bolling te zien is. Het vruchtje zit dan nog goed beschermd. Ik denk dat je je dus helemaal niet druk hoeft te maken.

7. marja1982

marja1982 Actief lid

Dec 12, 2009
    138
    0
    0
    brabant
    kan sex kwaad tijdens innestelling? en je vagina goed spoelen tijdens het douche? misschien stomme vragen maar vroeg het me af?

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik denk dat het gewoon kan maar ik ben nog nooit zwanger geweest. het lijkt mij raar om niet te kunnen douche en goed te kunnen wassen anders zou je toch ook niet in bad kunnen. ik zou mij hier geen zorgen over maken

Share This Page