Hoi allemaal, Ik heb afgelopen vrijdag, tijdens mijn vruchtbare dagen, seks gehad. De dag erna had ik wit melkachtig slijm. Sinds zaterdag heb ik steken/krampjes in mijn buik/baarmoeder. Daarnaast lijken mijn schaamlippen ook paars. Kan dit door mijn eisprong komen? Of is er een mogelijkheid dat ik zwanger ben?
Je weet alleen 100 % zeker wanneer je eisprong geweest is als je getemperatuurd hebt of desnoods ovulatietesten hebt gebruikt. Anders blijft het slechts een gok. Mocht je eisprong vrijdag of zaterdag als geweest zijn, dan kun je nu helaas nog echt geen zwangerschapssymptomen hebben of zien! Het hopelijk bevruchte eitje (want daar moet je ook nog mazzel bij hebben) moet zich eerst nog eens innestelen. Innesteling vindt 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Vanaf dan ga je HCG aanmaken en dat veroorzaakt zwangerschapssymptomen.
Stel dat je vrijdag je mees vruchtbare dag had, dan is het nu nog niet tot innesteling kunnen komen. Dus nee, je kunt nog niet zwanger zijn lijkt mij. Pas na innesteling zou er hcg aangemaakt worden. Je lichaam kan je fors voor de gek houden... Succes met nog anderhalve week geduld hebben en dan testen maar
dat melkachtige is waarschijnlijk het cadeautje van je vriend Maar zoals gezegd; het is nog veel te vroeg om uberhaupt symptomen te hebben
Eens met wat al gezegd is. Vroege symptomen komen echt wel voor, maar herken je vaak pas als zodanig na een positieve test. Dag of 5 voor nod zou je hcg symptomen op kunnen merken, maar ook genoeg dames die dit niet hebben.
Hahahah cadeautje van der vriend. Goeie! Maar zoals al eerder gezegd. Klachten kunnen niet zo snel op komen. Gewoon geduld hebben