1 dag voor NOD bruinverlies.. hoop voorbij of... ervaringsverhalen gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sennar, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sennar

sennar Niet meer actief

Dames ik zit op 1 dag (of 2 dagen) voor NOD
    4de ronde en deze ronde geen echte kwalen gehad alleen 1 opvallend iets: groter lijkende borsten en pijnlijke tepels.. ze lijken beetje donkerder en hele duidelijke aders

Maar buiten dat.. vanmiddag voelde ik lichte krampen en op de wc op papier klein bruin slijmpropje en tot nu toe nog een paar propjes bruin na wc bezoek:( wat kan dat zijn en wie ook meegemaakt

In t verleden voor mn menstruatie kwam, heb ik nog nooit zo pijnlijke borsten gehad en geen bruinverlies 1 dag ervoor.. maar wel beetje roodverlies ervoor

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het kan alle kanten nog op, je zou wel al een testje kunnen doen hoor! Ik had ook nooit bruinverlies bij mij kwam het altijd in 1 x met bakken eruit hahaha

3. sennar

sennar Niet meer actief

Ik heb gistermorgen en vandaag test van kruidvat gedaan maar beide hartstikke negatief:(

Morgen of vrijdag is mijn nod

4. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Kan oud bloed zijn ... teken voor een beginnende menstruatie of juist weer niet. Morgen weer een testje wagen inderdaad

5. sennar

sennar Niet meer actief

Vanmorgen met afvegen beetje bruin en rood bloed.. :( geen ongikrampen maar wel steken in lies en nogsteeds beetje gevoelige tepels wat ik beide normaal nooit had met ongi..

Wat denken jullie.. pfff ben verdrietig

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Wat balen zeg! Ik denk dat je menstruatie er aan zit te komen. Hopelijk is het de volgende ronde raak.

7. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat het je menstruatie is.. in dat geval veel succes volgende ronde!

Deel Deze Pagina