Dames ik zit op 1 dag (of 2 dagen) voor NOD 4de ronde en deze ronde geen echte kwalen gehad alleen 1 opvallend iets: groter lijkende borsten en pijnlijke tepels.. ze lijken beetje donkerder en hele duidelijke aders Maar buiten dat.. vanmiddag voelde ik lichte krampen en op de wc op papier klein bruin slijmpropje en tot nu toe nog een paar propjes bruin na wc bezoek wat kan dat zijn en wie ook meegemaakt In t verleden voor mn menstruatie kwam, heb ik nog nooit zo pijnlijke borsten gehad en geen bruinverlies 1 dag ervoor.. maar wel beetje roodverlies ervoor
Het kan alle kanten nog op, je zou wel al een testje kunnen doen hoor! Ik had ook nooit bruinverlies bij mij kwam het altijd in 1 x met bakken eruit hahaha
Ik heb gistermorgen en vandaag test van kruidvat gedaan maar beide hartstikke negatief Morgen of vrijdag is mijn nod
Kan oud bloed zijn ... teken voor een beginnende menstruatie of juist weer niet. Morgen weer een testje wagen inderdaad
Vanmorgen met afvegen beetje bruin en rood bloed.. geen ongikrampen maar wel steken in lies en nogsteeds beetje gevoelige tepels wat ik beide normaal nooit had met ongi.. Wat denken jullie.. pfff ben verdrietig
Wat balen zeg! Ik denk dat je menstruatie er aan zit te komen. Hopelijk is het de volgende ronde raak.