hallo allemaal, ik ben weer terug hier op dit forum, Heb helaas een miskraam gehad, het vruchtje was na ongeveer 4 weken al gestopt met groeien. alleen ben ik het vruchtje helaas nog niet verloren. ik zou nu 8 weken zijn. Morgen moet ik naar de GYN om te bespreken wat te gaan doen. En als dit alles achter de rug is, gaan we er weer voor de volle 100% voor. Groetjes yv
aahgoss, vervelend meis. k hoop net als de rest hier dat alles snel achter de rug is! hoop voor je dat je weer snelzwanger mag wezen en dat het dit x bij je blijft. sterktemeid,X Liefs
hey miessie verschrikkelijk..naar dat het moet gebeuren! net zwanger en dan al zo vroeg weer mis.. veel sterkte kuzz
verdorie wat vervelend zeg! bah. heel veel sterkte en geluk in de toekomst. denk maar zo: als het een gezonde vrucht was dan was die blijven groeien.
bedankt! En inderdaad, zo denk ik ook, het was gewoon niet levensvatbaar. Maar kom net uit het ziekenhuis, maar het komt niet vanzelf er uit. Ik moet nu vrijdag een dagopname om het op te wekken met vaginale pillen. Nu hopen dat ik er dan snel vanaf ben.
Heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en een gezond vruchtje op je eerste echo zult zien. Ik ben ook iemand die denkt dat de natuur zelf al bepaald of een vruchtje recht heeft op een bestaan. Succes a.s. vrijdag in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen. Liefs Fem
wat erg voor je. jammer dat het is gebeurd. Ik wens je veel sterkte met alles. Veel geluk met het weer zwanger worden als jullie er klaar voor zijn. liefs geeke
heel veel sterkte! als je erover wil praten ben je van harte welkom! praten helpt! antans help goed bij mijn! hoop dat je snel weer zwanger raakt! zal voor je duimen! veel liefs gimena xxx