Wachten op belletje UWV, zucht......

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lilly, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ben vandaag ook gebeld door het UWV. Kort gesprekje van nog geen 5 minuutjes. Ik heb verteld waarom ik thuis zit en dat dit op aanraden van mijn gyn is. Hij heeft de naam van de gyn genoteerd en het was verder allemaal prima. Ook dat ik totaan de bevalling thuis blijf is niets over gezeurd!

Marian

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou ik zit weer te wachten hoor, wordt tussen 9 en 12 gebeld...........

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dit was bij mij precies hetzelfde, toen ik zwanger was.

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou ben net gebeld!

Was een kort gesprekje, ik heb aangegeven dat het nog niet beter gaat en dat het advies van de Arbo ook is om thuis te blijven.

4 december word ik weer gebeld omdat het nog beter zou kunne gaan.
    Ik neem aan en hoop dat dat dan de laatste keer is want 25 januari ga ik met verlof.......

He he dat hebben we weer gehad :eek:

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Die last ik ook weer van je schouders! Fijn dat ze ook bij jou niet moeilijk deden verder!

Marian

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik ben sinds 30 oktober thuis en hoorde niks van het UWV.
    Komen we net terug van de Intake bij de VK...
    Ligt er een brief van het UWV...
    Hebben ze me meerdere keren gebeld, maar steeds geen gehoor gekregen... Hebben ze steeds naar mijn 06 gebeld. Die uit staat als ik thuis ben en waar was ik de hele tijd: thuis!
    Heb dus net zelf gebeld en uitgelegd dat ik thuis ben vanwege de zwangerschap (zo misselijk :-# ). Het gaat nu wel iets beter, maar weer gaan werken... Nu belt het UWV maandag terug en als ik het zo hoorde moest ik dan weer aan het werk, maar zoals sommigen misschien wel weten werkte ik via het uitzendbureau en 3 dagen nadat ik me ziekgemeld had werd ik gebeld dat ik niet meer terug hoefde te komen...

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He gatver velobabe :(

Nou ja ze kunnen je dus niet aan het werk sturen, maar hopelijk krijg je nog wel een uitkering, of in de ziektewet of ww.

Succes meid!

8. ilonas

ilonas Lid

24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Klinkt allemaal erg bekend.Zit al een poos in de ziektewet wegens bekkenklachten en mijn zw uitkering ging dus via UWV en werkgever.Niks aan de hand, nu is mijn contract niet verlengd en liep 15 okt af.Nu moet dus direct aan mij worden overgemaakt (questie van een rekeningnummer aanpassen ) maar dit schijnt erg moeilijk te zijn!Bel naar het uwv hoe het er nu voorstaat en wanneer ik iets kan verwachten.Moet ik worden teruggebeld door het betalingskantoor, 48 wachttijd....na 48 nog niet teruggebeld dus ik weer bellen.
    Maken ze er een herhalingsverzoek van!Weer 48 wachten...weer niets dus ik opnieuw aan die telefoon.Krijg 3 verschillende antwoorden van 3 personen over wanneer er nu word uitbetaald.Snapte er dus nog niets van...dag later belt dat betalingskantoor dat hij had gezien dat hij moest bellen, heb hem gezegt dat hij 2 x 48 uur en nog eens 1 dag te laat was met bellen...was zo kwaad.Hij vertelde dus dat er het een en ander schijnbaar niet klopte qua het verwerken van gegevens maar dat hij het in orde zou maken.Ik vraag dus wanneer ik iets kan verwachten....zegt hij doodleuk, ik maak geen beloftes anders leg ik me vast maar zeker binnen 2 weken!
    Moet je gewoon maar doen met een half salaris en kijken wanneer je je geld krijgt!Ik haat het om zo nu afhankelijk te zijn zeg.
    Ben nu net aan mijn verlof begonnen...kijken hoe dat dan weer gaat wat betaling betreft...de 1 zegt per week de ander per 2 weken en weeer een ander zegt per maand.
    Zo veel gedoe, stress en heisa om een rekeningnummer verandering!Moeilijk hoor....

Deel Deze Pagina