@ Klein ja was echt bezorgd want was altijd op tijd de gyne zij da me eisprong ongeveer de 21 a 24 ging plaats vinden en binnen 2 weken de MS gingen komen dus ik hou je op de hoogte jij ook?
Dan lopen we bijna gelijk!! Ik heb 24/25e mijn ei gehad!!! Vandaag wat 'bubbeltjes' (of hoe je dat ook noemt) in me buik, zo rond mijn navel!
Idd op paar dagen na. Normaal krijg ik ze rond de 13/05(ik hoop op een zwangerschap) Ik hebenkel last van af toe wat pijn in onderbuik had ik eigenlijk in begin al, toen ik nog maar juist overtijd ben zoals ze elk moment kunnen komen maar er is niets . Dus ja nu al 50 dagen overtijd hopen op goed nieuws voor allen. Ik hou je op de hoogte!!
Helaas nog steeds geen menstruatie hier. Ik ga volgende week op vakantie, Ik denk zelf dat ik daar ongesteld ga worden. Omslag van het weer. Heb alleen al 5 dagen buikpijn en steken. Je lichaam kan je goed gek laten worden, Ik zit inmiddels al 11 weken geleden ong dus dat schiet niet bepaald op. Omdat ik zo onregelmatig ben , ga ik er vanuit dat ik geen eisprong heb of heb gehad. Om nu elke keer te testen vind ik ook zo wat want ik denk dat de kans wel heel erg klein is helaas, Al denk ik dat ik af toe wel even test doe voor de zekerheid. Je weet natuurlijk nooit.
Balen zeg!! Nee continue testen is niet te doen met een lange cyclus. Tempen dan?? Sommige vrouwen kunnen alles hieruit afleiden Ik ben overigens een leek hierin
Klein : Ja zat ook aan temperaturen te denken alleen ik begreep dat je dat het beste kan doen op het begin van de menstruatie. Maar ik kan dat nu ook gewoon doen dan ? Wat is dat pendelen eigenlijk ?
Okee, tja misschien kun je het proberen, vraag de experts hier maar Pendelen is een soort van 'voorspellen' maar goed wil niet zeggen dat het klopt! Maar het is wel grappig, er is een speciaal topic voor pendelen.
Nou meiden, dat afwachten is een ellende! Hier precies hetzelfde. Sinds eind januari gestopt met de pil en hierna gewoon de normale onttrekkingsbloeding gehad. Na 32 een normale menstruatie, hierna na 33 dagen een menstruatie en inmiddels zit ik nu al op 37 dagen.. gister een test gedaan van het KV, deze was negatief. Vorige week mijn menstruatie pijnen gehad, maar niks dus. Sinds vandaag weer last van buik-, rug- en hoofdpijn.. Zou het er nou aankomen of niet, afwachten is niks voor mij..
Hey Ladies! Hier ook zo, Wel heb ik na mijn eerste pilloze maand mooi op dag 28 of 29 mijn duiveltjes gehad. maar deze maand is het anders, laatste ms is begonnen op 27/03 en nu nog steeds niets, al een aantal keer getest, laatste test was maandag maar negatief Dus ik verwacht dat ik nu ook gewoon ongesteld zal worden maar kan niet goed volgen. Kan je weten wanneer de hormonen uit je lichaam zijn of heb je daar maar naar te gokken? Vlinder; dat kan ook van het ontpillen zijn... heb ik ook, best vervelend die verwarring!
Nou SorP, dan zitten we bijna gelijk. Mijn laatste menstruatie was 26 maart. Dat ontpillen vind ik ook maar vervelend inderdaad. Maar het gekke is gewoon dat ik dan de eerste twee keer gelijk zat en nu er gewoon al 5 dagen overheen zit. En dit geldt voor jou ook natuurlijk.. Ik denk dat dat gewoon gokken is? En misschien kan je het aan jezelf merken? Ik merk namelijk vooral dat ik wat vrolijker ben nadat ik ben gestopt met de pil. Succes meid!
Inderdaad, bijna gelijk! Ik vraag me af wat nu het beste is... gewoon afwachten tot ms? of volgende week nog eens testen? Ik ben zelf eigenlijk heel up en down de laatste dagen! heel raar.. Dank je, ik wens jou ook veel succes toe! Alle dames hier trouwens uiteraard
Dat heb ik nu dus ook.. a.s zaterdag alleen al een week over tijd en er komen steeds meer pijntjes bij, zelfs mijn benen doen nu zeer . Van mijn borsten gek genoeg geen last van. En vriendin van mij zegt dat ik zaterdag gewoon nog een keer moet testen, maar dan met CB. Die schijnen toch iets gevoeliger te zijn. Pff, rot he dat afwachten!!!
CB? Ik dacht dat die net meer HCG nodig hadden. Maar ik weet het ook niet met zekerheid. Ik doe nu die van het carrefour omdat ik ergens heb gelezen dat die erg gevoelig zijn. maar ja, eender hoe zijn ze toch allemaal negatief Ik zou inderdaad gewoon een testje doen morgen! Ik ga volgende week ook nog eens testen maar moet wat geduld leren hebben Van mijn benen heb ik geen last! nog nooit van gehoord ook, maar het kan allemaal natuurlijk Dat wachten is erg rot idd!! Maar spannend dat je gaat testen, ik duim voor je
Ik heb er tch een teste tegen aan gegooid voor de zekerheid gaan morgen op vakantie en wist ik of ik wel of niet een drankje kon nemen. Maar zoals ik al had gedacht natuurlijk niet zwanger, dat wachten duurd echt lang Ik ben nu 3 maanden niet ongesteld geweest wat betekend dat de kansen nu wel erg weinig zijn in een jaar. Na mij vakantie ga ik denk na mij huis arts , ik heb toch het gevoel dat ik geen eisprong heb.Zeker omdat ik voor de ik aan de pil ging ook erg onregelmatig was. We willen natuurlijk ook allemaal te snel. Ohja heb nu 3 ovulatie testen gedaan, en had een bijna net zo donker streepje en eergisteren 2 donkere streepjes. Gisteren weer 1 lichtere en 1 donkere ze waren van kruidvat. Ik weet niet zo goed wat ik daar nu van moet denken.
Wabilla, uit mijn ervaring wil dat niet veel zeggen, heb dat ook gehad, ongeveer 2 dagen voor ik mijn ms moest krijgen maar die zijn niet doorgekomen, intussen al meer dan een week over tijd, maar ook negatieve tests tot hier toe... dus je hebt er een beetje het raden naar :/ Hopelijk natuurlijk voor jou is het innesteling!