Wel, ik ben dus aan het wachten op een mannetje van de dakgootreiniging. Ze zouden tussen 12.00 uur en 15.00 uur komen. Ze zijn nog niet geweest.. (Vorige week hadden ze af gemaild vanwege het slechte weer, dus oké..) Echter moet ik straks toch echt even boodschappen doen. Wat zouden jullie doen? Na 15.00 uur toch maar van huis gaan of nog langer wachten? Ik baal een beetje..
tsja ik zou wachten tot 15.15 en dan weg als je echt weg moet... als het ook nog kan wachten tot vanavond ofzo zou ik gewoon thuis blijven. kan bij hun ook wat tegen zitten toch? of ff het bedrijf bellen?
Ik zou wachten tot 15.00 en anders jammer dan, afspraak is afspraak..hadden ze maar even moeten bellen oid.
Ik heb ze gemaild. Ze hadden mij vorige week ook gemaild dat ze niet konden vanwege het weer (het regende toen) Er kan vast wat tegen zitten ja, maar dan konden ze me best mailen. Telefoon nummer hebben ze niet van mij volgens mij. Maar mijn mail adres wel. Ik wacht nog eventjes, maar zal straks toch wel ff weg gaan. Voel me al niet optimaal en er moet toch eten gehaald worden voor vanavond.
Ik zou er inderdaad zelf even achteraan bellen. Of zijn ze inmiddels al geweest? Vervelend inderdaad, dat wachten.
Ik had gewacht tot half 4 en dan was ik weggeweest. Een beetje speling kan er op zitten, maar geen uren. Hier overlaatst overigens het omgekeerde. Technieker voor de wasmachine zou komen tussen 1 en 6. Om half 1 stond die man hier voor de deur! Gelukkig waren we thuis die dag, maar voor 't zelfde geld waren we pas om 1 uur thuisgekomen.
Nou.. Hij heeft me terug gemaild. Hij is mij vergeten in de planning te zetten voor vandaag !!!!! Hij bood zijn excuses aan. En als ik nog interesse had, die ie vrijdag iemand kon sturen. Ik heb verdorie 3 uur zitten wachten met dit mooie weer! Baal er flink van. Wat zouden jullie doen?
Ja toch? Kent er iemand een betrouwbare regio Rotterdam misschien? Ben er ook klaar mee.. Ben best boos! Stel ik had vrij genomen van mijn werk of zo. Zit je dan.
Hij zou 't van mij nog mogen komen doen, maar als je er volgende keer één nodig hebt, zou ik iemand anders bellen. Misschien 10 % korting onderhandelen?
Nou, ik heb hem gemaild. Hij mag de opdracht vrijdag uitvoeren, mits ik korting krijg. Anders houd het op.. Ben benieuwd wat ie terug gaat mailen.
Blonde vraag,ken of heb je niemand die het voor je kan doen (vriend,vader of andere kennis)?Als er iemand de ladder op kan klimmen met een kleine bezem is de dakgoot zo schoongeveegt toch?
Nee ken niemand! Nou, volgens mij is het meer dan dat toch? Weet niet hoe vies die is. Wonen hier net.. Je moet grote ladder hebben. Vind dood eng. We hebben ook een tuinhuisje, die doen we zelf. Maar kunnen we zelf bij ook met een grote trap. Vind van het huis moet wel echt goed gedaan worden.