Welk bedrijf laat je het nu doen? Wij hebben het oas laten doen, tegelijk met de schoorsteen vegen. Ze heten de Spil en komen uit Ridderkerk. Schoorsteenvegersbedrijf 'De Spil' in Ridderkerk - Reiniging - Telefoonboek.nl - Telefoongids bedrijven Erg aardige mensen, doen het bij ons al jaren.
Ik ken het bedrijf niet, maar de site ziet er wel proffessioneel uit... De Spil heeft geen website, kan je alleen bellen tussen 16.00 en 18.00 dacht ik, dan zitten ze op kantoor. De rest van de tijd zijn ze onderweg, is een klein bedrijfje.
Nou hij wilde geen korting geven.. Want hij zegt dat ze al een laag tarief hebben (5 euro per meter) Wat betaal jij daar loesje? Is het ook incl voorrijkosten?
Jeetje heb wat andere offertes aangevraagd, maar die vragen 165 euro zo.. Dat geld heb ik echt niet. Ik heb die andere toch maar terug gemaild die me hadden laten zitten in eerste instantie. Die was nog betaalbaar; 61 euro. Wat een hoop geld! Kijken of ze nog willen komen. Wat een gedoe.
Misschien kan je dan een vaste tijd onderhandelen? Dat je niet weer moet wachten. Plannen ze je maar aan het begin van de route ofzo.
Ja tussen 15 en 16 uur morgen.... Maar ik moet nog hun reactie afwachten omdat hij me uit de planning gehaald had. Ik heb hem net gemaild dat ik ze nog een kans geef en erop vertrouw. Ben benieuwd.. Tussen 15 en 16 uur ben ik wel thuis, dan slaapt mijn dochter.