Wachten op de bevalling..wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamadee, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hier t zelfde als bij jou ponneke! Maar t begint rustig te worden... Soms wat kramp. Heb t idee dat t niet veel gedaan heeft. Zondag kijken we verder anders. Hoop dak t ni haal ;)

Sabrieneke hoe is het bij jou?

2. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Hier ook nog rustig Sanntje, maar er staat 24 uur voor dus wie weet is er nog hoop! Ik moet zondag ook weer terug om 10.00 uur. M'n man mort vannacht werken maar heb gevraagd of hij thuis wil blijven. Heeft hij niet veel zin in dus baal daar wel van :( ik moet namelijk gelijk bellen als ik weeen krijg en snel naar t ziekenhuis. Hoop dat ik hem nog kan overhalen.

Ja Sabrieneke merk jij er al wat van?

3. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Kindje is wel wat drukker, maar verder nergens last van.
    Wie weet komt het vannacht wel allemaal op gang bij ons :)
    Anders word ik maandag nog een keer gestript.

Het zal wel fijn zijn als je man thuis blijft. Geeft jou ook wat meer rust denk ik.

4. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ooohhh verschrikkelijk, mannen en toch gaan werken... Hier ook. En nog zowat onbereikbaar ook! Grrrr
    Kindje hier is ook erg druk. En inderdaad, de 24u zijn nog niet om!! Ben benieuwd, t zal bij 1 van ons toch wel wat doen???

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Dat is niet het antwoord wat je van je mann wil krijgen op zon moment ponnetje..

Zondag komt ook al rap dichterbij sanntje maar miss krijg je nog wel actie voor die tijd, hoop het voor je

Sabrieneke goed teken datukje drukker is, hier nog weinig actie. morgen chtend vroeg op om ingeleid te wirden. verwacht niet dat het vanavond nog ineens doorzet maase de nacht is lang wie weet..

6. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    Dag dames...even een korte update van mij. De zogenaamde "andere vliezen" bleken gewoon de normale vliezen te zijn. Ik liep dus vanaf woensdag al met gebroken vliezen.
    Het loopje gisteravond heeft uiteindelijk wel geholpen want 's avonds kreeg ik heftige weeen. Toen de vk kwam mocht ik gelijk door naar t ziekenhuis. Ik zal jullie de rest van mijn horrorverhaal maar besparen want het was echt gwn een hel.
    Maar mijn mannetje is er. Met 4270 gram schoon aan de haak!!! Ons prinsje Zayn Elijah is vanmorgen om 9.16 uur geboren. Hij weegt op de kop af 1,5 kilo zwaarder dan wat mijn dochter woog. De bevalling was brrrrr niet fijn, maar uiteindelijk was hij met 5 minuten persen eruit. We blijven vandaag nog in t zhuis en morgen heerlijk naar huis.

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Lailay, gefeliciteerd!! We horen t verhaal nog wel misschien ;) maar fijn dat je bevallen bent! Maar wat slordig van die vliezen, niet?? Nou ja hoe dan ook, genieten nu!!

8. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Lailay, gefeliciteerd met je mannetje!
    Ik hoop dat er van het weekend nog meer volgen

9. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik ben bevallen van onze dochter L.o.ï.s. Na inleiding geboren met 41+4 weken. Ze weegt 3880 gram en is 53 cm. Alles is goed. Om 9 uur vliezen gebroken en aan de wee opwekkers. Om 14.15 nog maar 3 cm ontsluiting. Opeens een weeenstorm en om 15 uur 10 cm. Om 15.06 is ze geboren.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!!

11. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Jeetje je man niet bereikbaar? Oei dat is nog vervelender.
    Hier net 2 pijnlijke weeen maar nu al weer 10 min niks. Vraag me af of het dit x gaat doorzetten, nu maar weer een stukje lopen.

Lailay wat vervelend zeg zo hebben toch geen vertrouwen meer in de arts pfff! Echt slordig hoor, maar gelukkig is het goed afgelopen. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Is een flinkerd trouwens, mijn zoontje woog 3670.
    Heel veel geluk! Het zwaarste is achter de rug voor jullie.

12. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Tuti, gefeliciteerd met jullie dochter!

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Tuti gefeliciteerd!!! Het baby nieuws blijft komen :D

Tja niet bereikbaar... Erg slecht iig. Lang leve transport. Mag niet overal je telefoon mee nemen. Maar hij is vrij vanaf nu!!!

Hoe ist met de strippers?? :p

14. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    :) Rustig en bij jou?

15. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Ook rustig... :( wat harde buiken. Harder als anders, maar geen pijn. M'n rug voelt wat vermoeid en m'n buik is wat meer gespannen. Maar denk dat t niets gaat doen. Zo lekker op tijd erin!! Moe van de warmte...
    Morgen weer een dag ;)

16. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Tutti gefeliciteerd ook, sorry zie dat ik jouw berichtje over het hoofd had gezien. Wat fijn dat jullie dochter er is na zolang wachten!

Verder van strippen nog niet echt veel last verder, wat steken en als ik ga lopen constant harde buik maar dat had ik al.

Vannacht afwachten maar.... Mijn man is nu vrij tm maandag! Heb lang genoeg gezeurd ;)

17. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Hihi ponnetje ben jij mij?? Zelfde kwaaltjes, man vrij tm maandag ook... Toevallig :p

18. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Heej Sanntje ja misschien verloren tweelingzus hihi!
    Wel toevallig idd, enige verschil is dat ik een weekje op je voorloop.

Twijfel de hele tijd of ik tot 42 weken zal wachten met inleiden.
    Wat zouden jullie doen als verder alle controles goed zijn?
    Wachten tot 42 weken of toch kiezen om eerder in te leiden?

Slaap lekker!

19. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Heb ineens bruin slijmverlies of oud bloed gelukkig nog naar de wc geweest nu met een maansverband in proberen de slaap te vatten...

20. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    @ponnetje82.
    Zou iets eerder inleiden dan 42 weken. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Succes nog even!

Deel Deze Pagina