Ponnetje spannend!! Veel succes en we horen wel hoe het gegaan is Ik heb ook vandaag de 40weken gehaald en ons kleintje ligt maar zo stil... Hij heeft echt geen zin om eruit te komen.. Donderdag weer naar de gyn en dan mag ik misschien gelijk blijven omdat ze vrijdagmorgen gaan inleiden als het goed is is dit sowieso mijn laatste zwangere zondag
Bedankt net vliezen gebroken, kleine heeft in vruchtwater gepoept dus word ingeleid. Pfff hoop dat ik m'n zenuwen onder controle kan houden. Zit nu elektrode op hoofdje geschroefd.....krijg zo infuus en heb om morfine pompje gevraagd just in case.
Ow jeej toch, je krijgt je zenuwen wel onder controle!! Je bent in goede handen. M'n dochter had ook int vruchtwater gepoept. Is allemaal helemaal goed gegaan!! Succes meid. Hoop dat t vlot loopt.
Mag ik mij hier ook melden?Vandaag 3 dagen na de D-day, maar nog geen enkel teken van een naderende bevalling... Bij de 1e ben ik ingeleid op 41+5 en bij de 2e met 41 weken, dus ik had het nu ook stiekem al een beetje verwacht. Ik zag dat er al wat dames bevallen zijn in dit topic: gefeliciteerd! En ponnetje82 heel veel succes vandaag! Dat het maar een vlotte voorspoedige bevalling mag worden vandaag!
Hey meiden, Ik meld me ook hier! Ook ik ben aan het wachten en en wachten...maar hier is het ook nog muisstil
Ah... Niet leuk dat kan dan zo'n tegenvaller zijn he, als je je erop insteld.... Misschien even gezellig maken met manlief vanavond, dat schijnt soms ook wel te helpen
Welkom noenoe! Gezellig dat je mee komt kletsen! @ soeza, das zeker balen, je wacht, en wacht... Maar ja niets aan te doen!! Das inderdaad ook nog een optie ja, alleen vind ik dat zo sneu voor de vk morgen ochtend haha Vandaag wel een eind gewandeld/waggeld... Weer n stuk prop los gelopen wie weet vannacht!!
Vanmiddag om 14.15 uur bevallen van een prachtige dochter! Ze heet Noralin, weegt 4460 gram en is 55 cm. Gelukkig wist ik het niet van tevoren hihi! Alles goed, alleen bijvoeding vanwege kans op lage glucose. Bevalling heeft 3 uur en een kwartier geduurd. Ben ingeleid omdat ze in t vruchtwater had gepoept. Nu genieten! Succes allemaal met de bevalling!
Ponnetje van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Hele mooie naam, nu lekker genieten. Bevalling heeft niet lang geduurd, khoop dat het niet al te heftig is geweest voor je, maar tis t ongetwijfeld waard
Ponnetje gefeliciteerd!!! Geniet ervan Strippen is hoop ik niet nodig hier. Na 3x wakker worden van de pijn kan ik niet meer slapen. Heb nu al n aantal weeen gehad die netjes een minuut duren. Ben nu aant klokken of er regelmaat inzit. Puffen moet ik er in ieder geval van!! Hoop dat t geen loos alarm is, en dat ik nog heel even kan slapen, maar dat zal vast niet lukken
Dank je imrw!! De weeen komen nu al ruim n uur om de 6 minuten gemiddeld. Denk dat ik er wel vanuit kan gaan dat het echt is! Ga zo even douchen, kijken wat dat doet! Hoe gaat t bij jou? Volop genieten??!
Gefeliciteerd ponnetje! Sanntje succes! Ik ga zo contact opnemen met de vk dat ik vandaag naar het zh wil. En evt morgen inleiden. Ik wil niet langer wachten.
Sanntje, klinkt als het echte werk Hoop voor je dat het doorzet. Alvast een voorspoedige bevalling en geniet ervan. Hoe gaat het imrw? Hier nog steeds niks helaas...morgen na de gyn pfg