Wachten op de bevalling..wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamadee, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Goedemorgen dames!!

Nou het heeft inderdaad doorgezet. Rond 4 uur regelmatige weeen, direct om de 5 à 6 min, tegen 8uur naar boven, kwartier later is onze meid geboren!! 4kg en 53cm's! We maken het allemaal goed!! Nu genieten :D

2. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd sanntje, en wat is het allemaal snel gegaan zeg

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Tis heel snel gegaan ja! Twijfelde nog zo of ik wel echt aan de gang was... Voor ik t wist had ik ze in m'n armen! Ben nu nog beduusd... Haha. Vorige bevalling duurde 13 uur. Das toch een verschil!

4. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Sanntje, gefeliciteerd met jullie dochter!

Ik word morgen om 8:00 ingeleid, dus met een beetje geluk hebben wij morgen ook onze kleine in onze armen.

5. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Dames ik ben vanmorgen wakker geworden met een pijnlijke kramp in mijn buik.. menstruatie achtig.. ik dacht dat het voorweeen waren.. Maar het straalde uit naar mijn onderrug en boven in mijn buik doet het ook zeer. Na een warm bad werd het erger en ik besloot uurtje geleden even te bellen. Ze is langs gekomen en het lijkt te zijn begonnen maar ze kan het niet zeker zeggen.. de baarmoeder mond is bijna verstreken maar heeft nog een klein tuutje. wel 2 cm opening, alleen ligt nog ver achter.. ik heb nu constante rugpijn en soms met pieken.. meer als ik zit of loop.. nu door de spanning beetje afgezwakt merk ik.. hopelijk komt het zo weer terug. Mijn bloeddruk was ook gestegen.. normaal 70-100 nu 75-135..
    Zou het nu echt beginnen? ik ben toch bang dat het weer afzwakt en een dag gewoon voorweeen heb gehad.. de teleurstelling zal erg groot zijn.

6. mamadee

mamadee Actief lid

10 jun 2009
    119
    0
    0
    overheid
    Noord Brabant
    Sanntje van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat jullie het allemaal goedmaken! Hoe heet ze?

Sproetie,, klinkt wel als het begin. Hopelijk gaat het echt doorzetten nu. Veel succes alvast.

Spannend Sabrieneke, kzal aan je denken morgenochtend!

7. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Dankje mamadee.

sproetie, hopelijk zet het door..

8. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Sproetie hoop voor jou dat het t echte werk is!

Sabrieneke heeel veel succes morgen!

Mamadee ze heet D.emi :D

9. Von86

Von86 Lid

8 jul 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    Hallo,

Ik lees en klets gezellig mee! Morgen 39 weken... kan nog even duren dus, maar hoop zoooo dat het opschiet, want ben er best wel klaar mee nu eerlijk gezegd...En zijn gewoon ontzettend nieuwschierig naar dat kleine hummeltje!

10. Luja

Luja Niet meer actief

Sanntje gefeliciteerd!! Wat is het dan snel ggaan :)

Von86 welkom hier!

Wat blijft het hier rustig, nieteens meer harde buiken...
    Het zal mij echt verbazen als hij nog uit zichzelf gaat komen.

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik lees ook al even mee. Wat goed om te lezen dat er al zo veel kleintje geboren zijn. Gefeliciteerd!

Ik ben woensdag 39 weken. Ben het wachten wel een beetje beu, maar het kan nog wel even duren. We wachten af. Bij mijn eerste zoontje bevallen met 40+6 en 14 uur vanaf de eerste wee. Hopen nu wat eerder en sneller, hihi.

Ik lees gewoon mee de komende tijd en hoop natuurlijk weer op babynieuws morgen. Zet m op!

Nu weten jullie even wie ik ben, 'de meelezer' :)

12. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Sanntje wat goed! Van harte met jullie meid :)

Nu genieten! Ik vind t nu wel weer moeilijk om de borstvoeding op gang te krijgen. In het begin komt er zo weinig uit en heb me een pijnlijke tepels aiii! Maar na deze voeding is ze voor de eerste x zonder bijvoeding tevreden in slaap gevallen, ben superblij!

13. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Sabrieneke jij bent echt ver over tijd nu heel veel succes met de bevalling!

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @ ponnetje zelfde probleem hier! Krijg ze opzich goed aangelegd maar aiiii die tepels ja!! En mevrouwtje wordt echt niet wakker voor de voeding hoor ;) ook niet als ik d'r verschoon dus om de 3,5 uur aanleggen echt niet!! En m'n voeding is natuurlijk nog niet op gang en dat vind zij niets. 'Drinkt' prima beide kanten maar is dan echt niet tevreden. Wil meer!
    Nu had ik bij de eerste de 2e dag al stuwing, en begint nu ook alweer dus morgen zal t er wel weer uit gutsen ;) van t ene naar t andere uiterste. Maar heb dan iig de melk die ze wil!!

15. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Gefeliciteerd Sanntje en Ponnetje! Zo zit je te wachten op de baby en zo zit je vol in de verzorging ervan ( en wachten op de melk).
    Hier nu al 2 keer een valse start gehad. 5 uur lang weeen precies om de 5 minuten, 1 minuut aanhoudend. Heb 3 cm ontsluiting, maar het stopt dus steeds weer. KIndje buigt af in groei en vruchtwater is nog maar minimaal. Donderdag om 7 uur moet ik me melden voor inleiding. Ik had zo graag een keer een thuisbevalling meegemaakt... Vorige twee waren te vroeg, dus sowieso in ziekenhuis en deze laat voor mijn doen heeeel lang op zich wachten. Zometeen bespreken met vk wat we nog kunnen doen om een thuisbevalling 'op te wekken'... Ben benieuwd!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden,

ik lees mee met jullie hoor. ben zelf nu 36 weken zwanger en zal waarschijnlijk volgende week of die week daarna een ks krijgen dus voor mij is het ook aftellen.

al mag het van mij aanstaande maandag wel gewoon natuurlijk losbarsten. loop nu al vanaf zondag met harde buiken. heb zware bi en hogere bloeddruk. ben er echt wel klaar mee. vooral door die bi en al twee kids hebben . kan soms niet eens opstaan

17. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hai dames, ik lees vast mee. Morgen 39 weken en van mij mag de beeb nog wel een weekje blijven zitten. Ik ga genieten van het mooie weer!
    Ook alle laatste dingetjes zijn nu in huis, moet nog wat wassen maar verder ben ik er wel klaar voor.
    Ontzettend nieuwgierignatuurlijk, wij weten ook nog niet of het een weer een meisje wordt of dit keer een jongen. Maar vooralsnog heel rustig hier, ik ga er vanuit dat het nog zeker een week duurt.

Sterkte voor alle wachtenden, zeker voor degenen die het fysiek wat zwaarder hebben nu.
    En voor alle kersverse mama's natuurlijk felicitaties, geniet ervan!

18. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ook ik lees en wacht mee!! Loop nu al 3 dagen overtijd maar nog steeds geen ukkie te bekennen. Heb ook nog geen tekenen dat ie wil komen...

As donderdag weer naar het zkhuis voor controle en dan hoop ik dat ze dan een afspraak gaan maken voor in te leiden, wil nou toch wel onze kleine man zien en me zoon zijn broertje

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hi meiden,

Ook ik meld me aan als ongeduldige mama 2 be ;) vandaag 40+2 en ben om 16:00 vanmiddag gestript door de vk. Had 1 cm ontsluiting dus dat was iig positief. Nu maar weer afwachten.

Meiden die inmiddels zijn bevallen: gefeliciteerd!!! Geniet ervan!
    En voor de meiden die nog steeds wachten: succes met de laatste loodjes. Ze zijn niet fijn maar elke dag is er eentje dichterbij ons kindje ;)

20. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ook ik sluit me aan: ik zit nu nog 6 dagen voor de uitgerekende datum. Aan de ene kant ben ik heel benieuwd naar ons meisje en wil ik de bevalling achter de rug hebben, aan de andere kant ben ik enorm bang voor wat me te wachten staat. Veel paniekaanvallen gehad de laatste weken en uiteindelijk in overleg met de vk en gyn besloten dat ik in een vroeg stadium al een ruggenprik krijg. Dat geeft wel rust, maar toch, het wachten op het moment dat het allemaal begint geeft me klamme handjes...

Deel Deze Pagina