Gisteren bevallen van onze 3e dochter. Ging voor hartfilmpje naar de poli omdat het rommelen niet doorzette in echte weeën. Daar moest ik direct worden opgenomen om de bevalling te laten inleiden. Op het filmpje was te zien dat er minuten van zuurstofgebrek was. Ze had het niet meer naar de zin en had te lang nodig om te herstellen. Ze moest geboren worden, dus ik aan het infuus. Ze is in 4 uur geboren . We zijn vanmorgen thuisgekomen.
Dat is dan wel even spannend geweest neus, maar gelukkig is ze er en zijn jullie thuis! Gefeliciteerd! Geniet ze!
Kipje en neus, gefeliciteerd! Ik wacht ook niet meer, ben gisteren bevallen. Wederom een sterrekijker, maar dit keer ging de bevalling een stuk soepeler. Helaas wel in het ziekenhuis, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Maar een paar uur later alweer thuis en alles gaat goed!
Ik wacht ook.. Maandag ben ik gestript en de weeën kwamen/komen wel op gang maar het zet nog niet echt lekker door.. Morgen maar de vk bellen om te vragen hoe nu verder.
Ik ben ook in afwachting, heb nog geen voortekenen, wieweet duurt het nog heel lang. De dames die inmiddels bevallen zijn, van harte! Ik hoop snel aan te sluiten ☺
Ik ben afgelopen dinsdag bevallen van onze tweede zoon. Een lange aanloop met indalingsweeen en daarna een snelle bevalling. Alles gaat goed. Hoop dat de wachtende meiden snel volgen!
Ook wij wachten met smart! Nog geen tekenen dat de kleine zich snel gaat aandienen wbt voorweeen of verlies van slijmprop e.d. Ik hoop dat ie niet lang meer op zich laat wachten...
Ik wacht ook nog steeds gezellig mee... Vandaag extra controle of strippen nu wel mogelijk is, ik hoop het maar! Anders sowieso na het weekend voor intake en uitgebreide controle naar de gyn ivm inleiden eind volgende week met 42wkn
Nog niet gemeld hier maar ik heb niet lang hoeven wachten.. Afgelopen zaterdag met 37+5 spontaan bevallen van een gezonde dochter!
Gefeliciteerd sasjuh, geniet er nu lekker van. Ik ben ook aan het wachten, mag me zondag ochtend melden om in te leiden. Vind het heel spannend worden nu. Wel al veel harde buiken en krampen hopelijk brengt dat iets teweeg zodat het inleiden makkelijker gaat. Nog twee nachtjes slapen
Voor ons zal het wachten ook niet heel lang meer duren, ik word dinsdag ingeleid mocht de kleine zich nog niet spontaan gemeld hebben!