Ja ik ook... Nu 40.5 weken. Valt misschien nog wel mee maar denk echt al vanaf 37 weken dat de baby elk moment kon komen... Begin nu te denken dat hij niet meer uit zichzelf komt. Van de tien dames van de zwangerschapscursus zijn er nu al drie bevallen die pas na mij uitgerekend zijn en daardoor lijkt het wachten alleen nog maar langer te duren. Zelfs eentje twee weken te vroeg en op mijn uitgerekende datum! Ik was bijna jaloers. Pfff.. word er echt moedeloos van af en toe.
Hier ook nog steeds aan het wachten! Vandaag alweer 41w4d zwanger... Inleiden staat inmiddels ook gepland voor a.s. vrijdag met 42w1d maar hopelijk gaat dat niet nodig zijn, vandaag kon ik eindelijk gestript worden met beginnende verweking en iets ontsluiting. Fijn!
Vandaag uitgerekend. Vorige week gestript, had 3 cm ontsluiting, maar geen effect gehad. Vanmorgen weer gestript, nu bijna 5 cm ontsluiting, en afwachten. Vk kan ook vliezen breken, maar als t dan niet doorzet moet ik naar zh. Wil graag thuis bevallen...maar ben t ook zó zat..wat zouden jullie doen?
Ben 37.4 vandaag, maar zit ook echt te wachten. Alles, maar dan ook alles doet zeer. Ik hoest me een ongeluk en ben snip verkouden al 2 weken. Hoest uk er bijna uit hahhaha. Ben het nu wel zat.
doen wat je gevoel zegt.. als je het nog aan kan zou ik afwachten omdat je aangeeft graag thuis te willen bevallen!! Ook ik wacht geduldig af, tenminste dat geduldig kan ik wel weg laten.. Vanaf week 37 ben ik echt ongeduldig, dit omdat ik weet dat hij elk moment KAN komen.. Buiten dat zie ik op tegen de warme dagen die eraan komen, begrijp me niet verkeerd ik hou van lekker weer, alleen heb ik 1 voet die bij de minste warmte al opzwelt, en waarom geen idee.. Ik weet wel dat het goed pijn doet haha
ik wil ook zo graag bevallen, maar nog geen enkel teken of gerommel.... gister vk geweest en de volgende afspraak is met 40,2 hoop dat tie er dan wel is. het enige wat we kunnen doen is afwachten..
Ik ben ook vandaag uitgerekend. Tot zover nog geen gerommel. Ik kan met 41 wkn ingeleid worden. Ik hoop nog steeds dat t spontaan gaat beginnen
Wij wachten ondertussen niet meer. Ik ben afgelopen vrijdag na een zware bevalling moeder geworden van een prachtige dochter. Heb tot nu toe met volle teugen genoten van ons wonder. Voor de dames die nog wachten; het is het allemaal zo waard, en je bent idd direct vergeten hoe zwaar het was als je je kleintje vast hebt. Heerlijk!