Hoi dames, Pff lees hoe zat iedereen het is en kan het me heel goed voorstellen! Kom dus even zeggen: kom op babies!! Hoogste tijd om je te laten zien!! Hier gaat het verder goed! Pijn Vd hechtingen word minder nu en onze kleine man heeft net eindelijk gedronken! Wel beide tepels kapot maar ben super blij dat hij wat binnen heeft nu! Nou dames, zet hem op!!
Fijn te horen dat t goed gaat imrw. Ik lig nu aan de ctg en bloeddrukmeter in het ziekenhuis. Nu 41 weken en bloeddruk was weer te hoog bij vk. Had 2cm ontsluiting maar nog niet verweekt.
Hoi dames, ben inmiddels gestript door de gyn. Zat op 1-2 cm en na het strippen al meteen op 3 cm. De gyn was heel zeker dat ik uiterlijk morgen bevallen zou zijn, dus we zullen het gaan zien. Het rommelt al wel flink, harde buiken die een stuk pijnlijker zijn dan wat ik tot nu toe had. Al weet ik niet of ik dat al weeen mag noemen. We gaan eerst maar eens kijken of het doorzet. Inmiddels het huis gestofzuigd maar dat was een beetje te optimistisch. Dus ga nu maar op een iets minder fanatieke manier bezig blijven.
@imrw, bepanthen hielp hier goed tegen de kapotte tepels... Maar blijft altijd lastig, en pijnlijk!! Super dat het goed gaat!! @tuti, succes, hopen dat t gewoon doorzet!
Ook ik heb het weekend "overleefd". Het wordt nu toch wel tijd dat er binnenkort iets gebeurt hoor! Liefst voordat men hier gaat spreken over inleiden... Dus we hebben 1½ week. Kom op dochter van me!
Ik heb controle gehad vandaag! Had me vergist... Dacht dat ik morgen moest hormonen zullen we maar zeggen!! Hier rommelen we ook alleen heb ik er geen vertrouwen in. T doet nog niet zon pijn enzo, het is echt onregelmatig rommelen. Maar... Heb wel zon 3cm. Das meer dan keer ervoor!! Nu nog een kwestie van doorzetten!?!! Maar durf niet teveel hoop te hebben.... Want dan voelt t weer als zon domper als t nog een week duurt!!
Hoi dames, Ik weet zo even niet op iedereen te reageren maar ik heb het idee dat er bij een aantal flink wat schot in komt. Yes, geeft mij iig goede hoop Ik hoop voor de gestripte dames dat het wat in gang zet. @tuti, wil je graag ingeleid worden..? Wat voortekens betreft, hier alleen gister en vandaag wat stug slijm verloren...slijmprop hopelijk en wat steken/druk onderin mm buik.
Tsja, willen, ik zit donderdag op 41+3 en nog weinig ontsluiting dus als dat donderdag nog zo is willen ze niet langer wachten. Al hoop ik natuurlijk dat ze zelf komt voor donderdag.
Haha, die vogels waren me inderdaad de afgelopen 2 weken ook opgevallen, gek word ik ervan. Moest hier wel ff om lachen maar helaas niet zo hard dat m'n vliezen zijn gebroken Voor de dames die gestript zijn, ik hoop dat het doorzet voor jullie. Ik vind het erg spannend hoor, morgen mijn afspraak bij de verloskundige. Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet wil laten strippen of dat ik de natuur nog even op zijn beloop laat. Eerst maar even informeren dat als ik het niet doe, wat er dan bij de gyn gaat gebeuren. Want als ze zegt dat als ik bij de gyn kom dat hij dan gelijk een afspraak gaat maken om in te leiden dan laat ik me wel strippen. Fijn om te horen dat alles goed gaat Imrw! Mocht je het niet meer trekken met de kapotte tepels, ik ben bij mijn zoontje na heel veel pijn overgaan op tepelhoedjes van medela. Het is even wennen en natuurlijk wel wat onhandiger als gewoon zo de borst geven, maar wat was ik blij dat ik van die pijn af was! Tuti, vervelend dat je ingeleid moet worden of denk jij daar anders over? Ik moet wel zeggen dat 6-6 een hele mooie datum is, ik ben ook op die datum geboren Sterkte weer allemaal, hopelijk morgen weer leuk nieuws!
41+3 al , ik snap dat ze dan niet langer willen wachten. Mss komt ze voor die tijd zelf nog wel, we hebben nog n paar dagen te gaan toch Fingers crossed, ik ga morgen de gyn vragen voor te kijken of ze me kan strippen
Lig eindelijk in me bed. Alles eventjes bijgelezen. pff er is hier van alles aan de hand met jullie ladies. Tutie80, hoop dat de natuur toch zelf zn werk doet voor je en anders heb je wel een datum om naar uit te kijken ben zelf met de oudste ingeleid en ik vond het meevallen. ik ga voor je duimen. imrw, sterkte met je tepels hoor, hoop dat t snel overgaat. wil deze keer ook heeel graag bv geven. ponnetje82, succes morgen. laat even weten hoe of wat. de rest van de dames, positief blijven Heb vandaag heel wat km afgelegd, naar de Ikea en Action geweest. Thuis de woonkamer omgegooid en nieuwe gordijnen opgehangen. Man heeft de voortuin helemaal mooi gemaakt. 's Avonds nog bezoek. Maar ook slecht nieuws, mijn moeder moet onder het mes. Me zus zou me bijstaan tijdens de bevalling en ook bij me kraamperiode. Maar plannen omgegooid. Me zus vliegt volgende week dinsdag naar me moeder toe en haar dochters(19 en 13) komen bij mij logeren. Dus morgen toch maar strippen en hopen dat de beeb voor 't weekend komt. Ondanks de spanning en veel lopen/ bezig zijn vandaag, nog steeds helemaal niks.:x morgen maar kijken wat de vk zegt
Nog geen baby nieuws... Zo erg onrustig mijn buik gister was, zo rustig is ie nu... Maar gelukkig wordt het heel de week lekker weer!! Dus zo erg is het allemaal niet nu. Lekker languit op m'n bankie in de tuin... Heerlijk!! Ponnetje succes vandaag!!!
Vanochtend gestript. Het viel mij mee. Klein beetje buikpijn, maar verder nog erg rustig. Gebeurd er niks dan wordt ik vrijdag weer gestript. En anders dinsdag naar het zh en dan waarschijnlijk woensdag ingeleid. Hopen dat het allemaal niet nodig is en hij/ zij voor die tijd zelf komt. Bij jullie ook nog alles rustig?