Wachten op de bevalling..wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamadee, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Al 3 cm ontsluiting! Heb er niks van gevoeld. Niet laten strippen, wachten het nog ff af. Morgen controle in ziekenhuis. Spannend!! Nu even lekker uitrusten 😊 kunnen morgen of kater deze week ook nog laten strippen.

2. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Ponnetje, wat fijn al 3cm zonder er iets van te voelen :)

3. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Ja ik was blij verrast, maar het valt niet te voorspellen hoelang het duurt voordat de overige centimeters verstrijken. Voel me nu wel wat beter nu ik dit nieuws kreeg. Ze vond het verleidelijk om te strippen maar ze zei dat het aan de andere kant ook niet kan helpen en voor veel pijnlijke harde buiken kan zorgen.

Vervelend dat het strippen niet heeft geholpen sabrieneke, hoeveel ontsluiting had jij dan?

4. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Weet ik eigenlijk niet. Vergeten te vragen. Ze zei wel dat mijn baarmoedermond al zacht was en open stond.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Wat gaan een aantal dames hier al goed!!
    Hier is het al de hele dag zo rustig als maar kan...
    op een gi-gan-ti-sche schop in mijn ribben tijdens het eten na heb ik hem nog niet gevoeld vandaag....zoals gewoonlijk ;)
    meneertje vindt het echt veels te fijn daarbinnen vrees ik.
    vrijdag mogen wij weer op controle bij de gyn, hopelijk heeft die nieuws voor ons. en anders op naar 14 juni!

hoe gaat het bij jullie met dit lekkere warme weer?
    voor het eerst in jaren moest ik vanmiddag uit de zon gaan omdat ik niet zo lekker werd terwijl ik er altijd zo van kan genieten.... beetje jammer :p maar alsnog heerlijk genoten, lekker met de meiden naar de speeltuin geweest en in de tuin gezeten met een rose 0% biertje.
    nog eventjes en we hebben weer een ECHT rose'tje buiten in de zon!

6. Goedenavond dames!

Vanochtend ben ik na een hele rappe en voorspoedige bevalling van 4 uurtjes om 6.54u mama geworden van onze tweede dochter! Ze weegt 3480 gram en doet het geweldig!

Het strippen heeft hier goed gewerkt dus degenen die gestript worden of zijn ik hoop dat dit voor jullie ook zo mag zijn!

7. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Wow luca!! Super!! Gefeliciteerd :D geniet ervan!!

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Luca, van harte gefeliciteerd met je dochter!! :)

9. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Nou ja, volgende keer vragen dan maar Sabrieneke ;) Heb ik ook vaak, dan ben ik net thuis en dan denk ik o shit ik had dit en dit nog willen vragen.

Ik kan ook niet lang in de zon zitten hoor Larissa, ik voel dan m'n hart helemaal bonken. Een half uurtje en dan ga ik er weer uit en dan alleen voor 12.00 uur en na 16.00 uur. s' Middags slaap ik dus dan is de het heetst van de dag alweer voorbij.
    Ik ben helemaal verslaafd aan Bavaria rosébier 0%, heerlijk! Ik drink eigenlijk nooit alcohol dus dit is een blijvertje ;)

Gefeliciteerd Luca, wat een mooi nieuws! En wat snel zeg jeetje, hoop dat mijn bevalling en die van de rest ook zo vlotjes zal gaan.

Goede nachtrust en wie weet morgen weer een babietje erbij!

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Gefeliciteerd met jullie dochter! Rap en voorspoedig, that's how we like them! :D

11. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Luca gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is!

Hier gaat alles super! Hij drinkt nu goed! Idd wel met tepelhoedje door m'n vlakke tepel.

Dames, bevalse!

12. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Goedemorgen ladies! Nou, de 40 weken zijn bereikt! Gelukkig heb ik me er goed op ingesteld. In mijn omgeving kwamen zoveel vroeg geboortes voor (echt erg te vroeg) dat ik toch wel blij ben dat ik nog met mijn bolle buikje inclusief kwaaltjes rond mag lopen!
    Ben benieuwd wat de dag gaat brengen... Gister wel wat gerommel weer maar ja, durf niets te hopen, ondanks de 3cm die ik al kado heb.
    Vandaag maar weer eens lekker genieten van het mooie weer!!! Even gauw t broodnodige aan boodschappen halen en verder niets! :D heerlijk!
    Fijne dag vandaag allemaal!

13. Sabrieneke

Sabrieneke Actief lid

1 nov 2008
    161
    0
    0
    Flevoland
    Luca gefeliciteerd!

Hier is alles rustig, dus het strippen heeft niet geholpen. Hopen dat het vrijdag meer effect heeft.

Hier vanmiddag ook lekker een rosebiertje in de zon. Die van bavaria vind ik niet zo lekker, dus bij wordt het een wieckse :)
    Een tijdje geleden ging ik ook lekker in de zon zitten en toen kreeg ik een pigmentvlek in mijn nek. Dus sindsdien zit ik niet meer in de zon. Ik ben bang dat ik ze in mijn gezicht krijg.

14. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    Morgen dames,

Luca gefeliciteerd met je beeb. Geniet maar lekker van je kraamtijd.

Goed om te lezen dat er al een paar dames ontsluiting hebben, die heb je dan alvast binnen. Hoop dan dat het voor jullie gaat opschieten.

Ben gister naar vk geweest en nog steeds geen ontsluiting, maar in overleg besloten dat ze me uiterlijk zaterdag gaan inleiding. Dan ben ik 41+2. Maar eerst morgen terug en hopelijk heb ik dan al wat ontsluiting.
    Mijn 1e bevalling verliep voorspoeding, werd toen ook ingeleid. Maar 2 uur weeen en 20 minuten persen. Ik hoop dus op het beste.

vandaag lekker chilldag, niks doen, alleen straks met de oudste naar de orto.

Dames geniet van het weer en hou vol. Hoop straks weer te lezen dat er babies geboren zijn.

15. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    ik doe ook mee :) momenteel 39+1 zwanger.. Bij mijn eerste braken vanavond mijn vliezen! Zo spannend.. hoeft niets te zeggen over deze bevalling maar je leeft er toch heen ofzo.

Al veel geprobeerd om de bevalling een zetje te geven maar helaas zonder resultaat ;) gister stukje gaan fietsen dacht wie weet door goed te hobbelen.. ook nix haha

Ben al wel mijn slijmprop kwijt maar verder voel ik ook niet veel.. bij mijn eerste had ik veel voorweeen nu ook nix..

Ben het ineens helemaal zat.. dat wachten en niet veel meer kunnen.. heb ook een peuter lopen dus zij vraagt extra veel aandacht omdat mama moe is.. straks na ons broodje maar weer lekker naar bedje!

16. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, en welkom Sproettie! Heb vanmorgen Ctg gehad en echo, alles is prima in orde. Nu weer afwachten en vrijdag weer controle in ziekenhuis, maar hoop dat de kleine er dan eindelijk is!
    Als er vrijdag nog niks is gebeurd ga ik toch maar vragen of de Vk me wil strippen. Ze laten me in ieder geval niet langer doorlopen dan 42 weken.

17. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Luca!
    Hier nog niets helaas. Nu 41+2. Had ik echt nooit gedacht. Mijn zoontje kwam bij 39+1. Wat een verschil!
    Morgen moet ik mij om 7 uur melden in het ziekenhuis voor de inleiding. Best wel nerveus en best wel gek zo'n geplande bevalling!

18. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Mijn eerste werd geboren met 39+2 en het begon met 39+1..
    Dat wachten is zeker echt niet fijn? kan me niet voorstellen op dit moment dat ik nog 2 weken loop.. wil nu zo graag bevallen..
    Succes met het inleiden!

19. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Tuti heel veel sterkte morgen, ik wens je een voorspoedige bevalling!
    Wilde je zelf al ingeleid worden? Ik mag tot 42 weken lopen.

20. Ponnetje82

15 mei 2013
    73
    0
    0
    Nog nieuwtjes vandaag?
    Ik verlies sinds gisteren bijna elke keer bij het afvegen een stuk van mijn slijmprop, vanmorgen ook weer best groot (sorry :p). Vraag me af hoe groot dat ding bij mij is het lijkt zoveel. Gisteravond dacht ik dat de weeen waren begonnen, op bed gaan liggen om te rusten maar werd om 1.15 uur wakker en toen was er weer niks gebeurd :( Moest vanmorgen wel even huilen toen m'n man naar z'n werk ging. Het gaat me nu allemaal te lang duren en ik had gehoopt dat ik ons kindje vandaag op mijn verjaardag eindelijk in m'n armen zou kunnen houden.
    Maar de dag is nog niet voorbij dus ik hoop maar dat er nog wat gaat gebeuren.

Vanmiddag alvast naar de verloskundige bellen om voor vrijdag een afspraak te maken voor het strippen mocht het nodig zijn. Ze zijn ook niet altijd goed bereikbaar dus dan heb ik dat alvast staan.

Vanavond is de planning dat m'n ouders en schoonouders even een kopje koffie komen drinken voor mijn verjaardag. M'n schoonmoeder maakt taart, erg lief van haar.

Morgen dan weer een nieuw CTG en echo in de planning....

Deel Deze Pagina