zou het nu dan begonnen zijn? Kan het niet geloven vannacht zomaar een plasje water, en een uur later weer. Een tijdje erna weeer.. Zou het dan echt? Zijn mn vliezen gebroken? Of sta ik nu gewoon ongecontroleerd in mn broek te zeiken? Ik durf het haast niet te geloven Nu nog even weeen krijgen en dan heb ik vandaag of morgen mn kindje in mn armen!
Tuti succes vandaag!!! Ponnetje sterkte, balen zon loos alarm hoop voor je dat er wat gebeurd. T duurt ook wel erg lang allemaal nu!! In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je toch een fijne dag hebt! MaMa spannend! Ik zou even bellen om het zeker te weten? Het kan zomaar! Hier gister hormoonbom geknald. Heel de dag huilen?? Zat er ff zooooo door. Rug/heup/bekkenpijn, kan ni op of om, de zorg voor m'n dochter wordt te zwaar voor me, en daar baal ik zo van! Wordt ik nog ff niet goed van de hitte en dan nog niet gesproken over die eeuwige misselijkheid!!! Getver wat een k*tdag zeg... Kan nog wel ff door gaan maar ja, hormonen denk ik dan. Had echt zoiets van ik bel de vk voor te strippen. Dat t maar doorzet, al die harde buiken en voorweeen waarmee niks gebeurd... Ff een zetje de goeie kant op. Maar goed, zal ik vandaag wel weer anders over denken En af en toe een jankdag is ook wel eens nodig, lucht weer even op! Nou dames succes voor diegenen bij wie t misschien toch zoetjes aan begonnen is! Voor de rest, succes met de warme dag vandaag
Nou net gebeld door ziekenhuis dat inleiden vandaag niet doorgaat. Te druk op de verloskamers. Pfff vannacht geen oog dicht gedaan en dan dit . Wel straks voor controle en morgen poging 2. @MaMa: klinkt alsof het gaat beginnen! Succes!
Tuti tnx... Ook n dikke knuf voor jou! Wat balen zeg... Snap dat je geen oog hebt dicht gedaan. Zit vol spanning te wachten en dan gaat t niet door das niet wat je verwacht!!
Sanntje gefeliciteerd! Tuti, dat is balen zeg. Ga je er helemaal vanuit dat je vandaag wordt ingeleid gaat het niet door. Hier nog geen slijmprop verloren, geen voorweeen, geen vliezen gebroken. Hij of zij is nog geen eens ingedaald.. Zal wel volgende week inleiden worden. Of misschien helpt het strippen morgen wel. We zullen zien....
Goedemorgen!....ik heb nu al vanaf een uur of 4 weeƫn....7 uur is de vlos even geweest bmm wel helemaal plat maar geen ontsluiting nog....balen!....nu afwachten wat er gaat gebeuren...denk dat ik haar begin van de middag weer even bel...manlief is maar thuis gebleven...just in case
Zolang vruchtwater helder is en geen regelmatige weeen hoef je pas te bellen om te melden na openingstijd, dus net gebeld. Even afwachten of de weeen op gang komen zoja dan komt ze even controleren en sowieso om 2 uur weer even bellen mocht er geen actie zijn. Dus maar weer verder met wachten... kom op ukkie je kan het kom er maar uit
Nou hopen dat de weeen op gang komen!! Succes meid!! Ik heb me toch weer zon baaldag zeg... Ik loop gewoon leeg van t janken :s zit er ff zo doorheen... Wil dalijk misschien toch de vk bellen. Voel me zo ellendig en beroerd, maar zal ook deels de spanning en warmte zijn. Maar ja dan bel ik, en dan? Nog niks... Zij kunnen me ook niet helpen lijkt me. Hooguit m'n verhaal aanhoren. Ik ben uitgeteld en vermoeid, denk dat t toch wachten word... Hoezo aant tobben!!
frederike en MaMa, spannend! Hopen dat het allemaal doorzet en dat jullie gauw jullie kindje in jullie armen hebben. sanntje, vervelend dat je je zo voelt.... Misschien toch de vk bellen om te vragen of ze je willen strippen? Misschien heeft het effect. dikke knuffel!
Oooh zo opgelucht dat ik gebeld heb!!! Heerlijk m'n hart kunnen luchten, dat scheelt zo. Morgenvroeg bellen voor te strippen. Das al een pak van m'n hart zeg!
Succes frederike en MaMa!! Spannend! We houden t hier in de gaten voor babynieuws Hier helaas weer een nacht proefgedraaid, hele nacht oefenweeen gehad om de 7 minuten.. Rond een uur of 6 maar gaan douchen en daarna zakten ze weer af, maar letterlijk geen oog dichtgedaan. Wel het zh gebeld maar die konden niets doen als het wegging met douchen... Pfff ik verlies echt even de hoop dat hij nog spontaan komt. Ik zit nu lekker brak in de tuin, blij als ik vanavond weer naar bed kan! En hopelijk kan ik dan wel slapen... Morgen moesten we al naar de gyn, heb de afspraak kunnen vervroegen naar 09:30, hopelijk was het gedoe van vannacht niet voor niets en heb ik morgen op zn minst ontsluiting
Update En nog geen wee te bekenen.. hartje van beeb is oke vanavond hartfilmpje in t ziekenhuis. Morgenochtend nog geen weeen dan zit ik op zon 36 uur en zal ik voor het weekend worden ingeleid Maaaar we hebben de hele nacht nog!
Hier even een teken van leven. Frederike en Mama...succes. hopelijk gaat t snel en houdt t aan. Santje kom op hou vol. Gelukkig kan je morgenochtend terecht. Ikzelf sinds gisteravond weeen. Dacht dat me vliezen waren. Gebroken maar de vk is vanmorgen geweest en het blijken "andere vliezen" te zijn. Heel vaag, want daar heb ik nooit van gehoord. Maar goed, nog geen ontsluiting en kan ook niet gestript worden. Weeen zijn heel onregelmatig dan weer wel dan weer niet. Als ik strx niet goed kan slapen, mag ik bellen voor slaapmiddel/pijnstiller. En morgen naar zhuis voor controle van de beeb zodat ze me alvast kennen/zien. En zaterdag dan de inleiding mocht er nog nix gebeurt zijn. Heel frustrereerd als de weeen zo'n pijn doen maar uiteindelijk niet zorgen voor ontsluiting
Pfff rot he weeen die niets doen. Hier is dat geloof ik ook zo maar dan met voorweeen. T lijkt ons allemaal wat tegen te werken!! Als die pijn en slapeloze nachten nu wat doen, dan kun je er energie uit halen! Hier gaat ie maar raar... Het is lang geleden dat ik zo heb zitten huilen! Het houd maar niet op... Nu is m'n kleine meisje ook nog eens mee naar opa en oma! Normaal geen problemen mee maar stond ze huilend uit te zwaaien! En nu nog... Maar goed, kan ik morgen ochtend uitslapen, hoef er vannacht niet voor wakker te worden (is nog steeds ziek) en kan ik in alle rust gestript worden. Mocht t wat opleveren dan is ze vast op de plek van bestemming, levert t niets op, heb ik iig een dag om uit te rusten! Als er deze dagen niets gebeurd, gaan ze mijn vliezen breken... Dus dit weekend zal t dan toch gebeuren! Daarom ben ik denk ik ook zo huilerig enzo, spanning, hormonen... Grote verandering die er weer aan komt! Maarrrr wat ben ik blij met dit forum manlief snapt geen bal van me! Die wordt gek van m'n gemauw! Nou ik ga ff rusten...
Santje je kan het! Wel rot dat je kleine meid zo moest huilen en die hormonen pfff breek me de bek niet open. Mijn dochter is 8 jr die vind t allemaal maar al te spannend. Strax gaat ze ook mee met dr grote nichten "uit logeren". Zij denkt maar aan 1 ding, wnnr komt me broertje nou?? Hihihih Net gegeten en zo toch maar een blokje om kijken of dat wat opleverd.
Hihi m'n kleine meid moest niet huilen! Die ging lachend mee... maar ik stond te brullen!!! Hahaha Misschien wel het laatste momentje met zijn 2... klinkt echt alsof er ik weet niet wat gebeurd is ofzo maar pfff die hormonen die hormonen!! En ik kan echt al totaal niet tegen die dingen Das ook waarom ik geen pil kan slikken, zelfs geen hormoon spiraal kan nemen!! Nou ja, ik weet nu dat het nog hooguit een paar dagen duurt. Van het weekend hopen we een gezinslid rijker te zijn!! Met die wetenschap krijg ik weer wat energie. Net even de boel nagelopen, staat alles wel goed klaar? Noodkoffer gecheckt, doekje over de kastjes en nog een wasje gedraaid. Das in ieder geval klaar! Maar 8 jaar, die maakt het wel echt super bewust mee. Dat lijkt me ook heeeel bijzonder!! Mijn neefje (4) die vind het ook allemaal geweldig!! Maar die heeft het tijdsbesef totaal niet, dus snapt niets van wanneer die 9 maanden om zijn... En wandelen, tja, ze zeggen dat het goed is voor de ontsluiting!! Flink lopen dus!! Denk dat ik dadelijk ook maar eens ga proberen of ik een blokkie om kan. Zal me tegenvallen In ieder geval succes voor jou met lopen! K zal duimen dat je ontsluit