sanntje, hoe oud is je dochtertje? Mijn zoontje wordt morgen ook opgehaald door oma. Gaat hij een paar dagen bij opa en oma logeren. Ze wonen hier een uurtje vandaan. s' nachts kan mij vader mijn zoontje wel opvangen, maar overdag heb ik liever dat hij naar mijn schoonmoeder gaat, dus daar is hij dan vanaf morgen. Hoeft ze overdag niet op stel en sprong hier naar toe. Want ik ga zo en zo in het zh bevallen. Dus dit is weer een geruststelling. Ik hoop ook dat ik aankomend weekend ons kindje kan vasthouden. Wanneer kunnen ze eigenlijk je vliezen breken? Als je weeen hebt?
Mijn dochter is 1,5. En al lekker aant peuter puberen naast t ziek zijn! En ja, mijn meisje blijft ook bij opa en oma zolang nodig. Misschien komen ze hierheen morgen, misschien niet. Ligt eraan wat er hier gebeurd en waar ik behoefte aan heb! Wanneer kunnen ze je vliezen breken...?? Pfff goeie vraag haha. Wil dat morgen even vragen want vroeg ik mij ook af! Ik denk gewoon als je ontsluiting hebt. Vriendin van me is ingeleid door breken van vliezen. Daarop volgend kreeg ze weeen...
ons meisje is geboren!!...Marit heet ze van 4 tot kwart over 2 gerommeld...wel weeën maar niet heftig en regelmatig genoeg... kwart over 2 gestript...pijn!!...meteen heftige weeën en om 3 voor 6 is ze geboren ...heftig maar ze is er!!!
Dank je wel Sanntje, het was een mooie verjaardag maar helaas nog zonder baby. He wat naar Tuti, heb je al een nieuwe datum, morgen?? Kan me voorstellen dat je er naartoe leeft en een spannende nacht achter de rug hebt gehad, wat een teleurstelling dan Lailay wat apart zeg daar heb ik ook nog nooit van gehoord...nou hou ons maar op de hoogte, spannend! Sabrieneke heel veel succes en sterkte morgen met het strippen! Ik ga ook gestript worden, vind het wel spannend ik hoop dat het voor ons beiden niet erg pijnlijk zal zijn en dat de weeën snel zullen volgen. Het wordt nu wel eens tijd vind je niet . Tot morgen weer en slaap lekker allemaal!
Met hoeveel gaan we nu gestript worden morgen? Zoiezo al 3... Ben benieuwd hoe ieder het ervaart en vooral, wat het doet!! Nou slaap lekker dames!! Hoop dat ik kan slapen, vind t wel spannend!!
Pff naar het ziekenhuis voor hartfilmpje liep allemaal uit. inmiddels bijna 24uur gebroken vliezen. Wilden ze ons direct houden ivm infectie gevaar (is zon 30 minuten enkele reis naar huis) na overleg moesten we toch gaan. inleiden pas gepland voor zatrrdag 8 uur :O dan al 55 uur gebroken, zal.morgem ff overleggem met verloskunde of die dat niet kan verzetten naar vrijdagavond.. voordat inleiden effect heb zit ik dadelijk met 72 uur lang infectiegevaar..
Goedemorgen, niet echt goed geslapen, weer die verrekte vogels Ga er nu maar uit.. Baby beweegt wel minder als normaal, loop ik me daar weer zorgen over te maken. Nog 6 uurtjes dan lig ik aan de ctg... Hoop dat ze je eerder willen inleiden MaMa, zo in de stress zitten is ook niks.
He bah ja, die vogels!!!! Grrrr kon ze ook wel wat vanmorgen! Lijkt wel of ze elke ochtend meer geluid produceren!!!! Of dat ze naast me op m'n kussen zitten.... En raam dicht is geen optie. Dan lig ik al te puffen zonder dat ik beval Al met al redelijk geslapen toch nog... Ik zeg: tijd voor bevallingen haha nou k zit vol goeie moed, hopen dat t geen domper wordt dit weekend! Succes dames!!
Frederike80 gefeliciteerd! Dat is snel gegaan. Ik lig nu in het ziekenhuis aan de wee opwekkers. Vliezen hebben ze net gebroken. Hopelijk kan ik vandaag ons meisje verwelkomen! Succes allemaal weer!
Tuti, succes! Frederike, gefeliciteerd met jullie meisje! Hier zit ik te wachten op een telefoontje van de vk wanneer ik gestript ga worden. Andere meiden die vandaag gestript gaan worden, succes en ik hoop dat het effect heeft!
Joehoeee 9u gebeld, ze belt net terug, is er over een klein half uur om te strippen! Ben stik nerveus haha. Hoop dat t wat doet, maar houd ook in m'n achterhoofd dat het niets kan doen. Jullie horen t nog... Sabrieneke, hoop voor jou dat je gauw gebeld wordt!!
Sanntje ik zit hier te wachten in t ziekenhuis, bijna aan de beurt. Ben ook heel erg nerveus pffff succes!
Ponnetje hoe is het gegaan?? Hier goed, t viel 100% mee, strippen deed geen pijn. Gelijk n kleine cm erbij. Nu wat harde buiken, lichte krampen. Niks geks of heel veel anders als anders. Als het wat doet zal het tegen de avond zijn dacht ze. Voel wel m'n rug meer tijdens een harde buik maar goed, moet afleiding zoeken van de vk en niet op kleine pijntjes letten! Dus we gaan de strijk zo buiten zetten zittend vanaf m'n stoeltje haha.
Hoi Sanntje, wat fijn dat t geen pijn deed bij mij ook niet gelukkig! Heb wel wat harde buiken en kramp in m'n lies met lopen. De kleine is echt heel druk nu. Vk denkt dat het niet langer dan 2 dagen zal duren laten we het hopen. Ik ben ook geneigd om er teveel op te letten maar afleiding zoeken idd Sterkte met het wachten en de strijk! Spannend weer nu