Hoi, Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in hypnobirthing en vroeg me af wie hier dit ook heeft gedaan? En wat zijn jullie ervaringen ermee tijdens de bevalling? Waren jullie op voorhand of toen het begon erg zenuwachtig of had je er vertrouwen in, hebben jullie de bevalling relaxed en als minder pijnlijk ervaren, hoe rustig was de baby toen ie geboren werd, en ging het vlot vooruit of zijn er toch heel wat uurtjes voorbij gegaan.. Kom maar op met die verhalen, ik ben heel erg benieuwd!
Dat was niet waar myhiro om vroeg. Ben zelf van plan de cursus te gaan doen, maar mijn ervaring kan ik dus pas over een half jaar plaatsen. Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen met hypnobirthing. Zowel positief als negstief.
hoezo niet? daar staan toch ook ervaringen van meiden hier over hypnobirthing...ze praten ook over een boek die daarover gaat, maar er staan toch ook ervaringen tussen..
oeps sorry, op mn tablet was die link helemaal niet te zien. Dus snapte al helemaal niks van die reactie.