Denk dat het van je verloskundige afhangt, vrijdag was ik 38+4 en wouden ze het niet doen omdat de kans te groot was dat het alleen kramp zou veroorzaken maar niet door zou zetten. Maar ik weet dat ze een vriendinnetje van mij wel al met 38 weken hebben gestript. Succes! Laat je het even weten?
O! Arme jij, thuis met 2 kids! Mijn zoontje gaat nu even een dagje extra naar de opvang want de hele dag alleen samen red ik gewoon niet meer... Voelde mij daardoor wel een vreselijke loedermoeder maar hij kan daar de hele dag los en spelen wat hij wil en thuis kan ik heel veel dingen niet met hem doen (op de grond zitten Duplo blouse. Oké maar hoe kom je weer overeind?!?! Succes! Hoop dat de weeen snel komen!
Hahaha, loedermoeder, nee joh, als ik de mogelijkheid zou hebben dan zou ik die apen ook even ergens anders in de gordijnen laten hangen hoor. Gelukkig heb ik wel hulptroepen als het echt te gek wordt. Jij ook succes!
Hier vandaag 37 weken en ben het wachten ook zat. Bij mijn dochter werd ik nu ingeleid dus alles duurt nu erg lang voor me gevoel + ik kan niet veel met haar ondernemen meer. Moest ook met 22 weken stoppen met werken dus zit ook al die tijd al thuis.. Ja van mij mag die ook al gaan komen!
Ja! Moet er om 13:45 zijn. Ben benieuwd. Die krampen heb ik toch al regelmatig dus zal wel zeggen dat het me niet uitmaakt als het alleen maar krampen veroorzaakt. Dan hebben we het in ieder geval geprobeerd. Heeft het bij je vriendin geholpen?
@FoxyDiamond ben benieuwd of ze al wie strippen. Ik ga donderdag ook vragen of ze het al willen proberen, ben dan 38+6.
De eerste keer niet, maar de tweede keer wel. En bij haar andere zoon wel meteen en bij een andere vriendin ook!! Dus ik hoop het voor je! Ik heb nu best veel menstruatiekramp in mijn rug (heb ik ook altijd als ik ongesteld ben...) ik hoop dat her doorzet!!
Ik ga donderdag ook vragen om te strippen, ben dan 39.1, ben heel benieuwd want begin hier ook steeds vaker krampen te krijgen. (En griepverschijnelen.. dat ook) En hoevaak ik Snachts niet wakker schrik en denk... daar gaan we.. maar helaas.. wel dit weekend volle maan Succes @FoxyDiamond !
Nou ik ben net terug, VK wil pas strippen vanaf 40 weken.. inleiden tussen 40 en 41 weken. maar omdat ik zoveel klachten heb, moet ik morgen op afspraak bij de gynaecoloog. Ik hoorde dat gynaecologen makkelijker zijn dan verloskundigen dus ben benieuwd. Misschien wil hij het eerder doen..
Ah dat is jammer! Bij mijn eerste werd ik op de valreep overgedragen naar de gyn en mijn ervaring is dat ze daar echt totaal niet moeilijk doen over eerder strippen. Niet elke gyn is hetzelfde natuurlijk maar toch.. het was daar in ieder geval heel snel bespreekbaar.
@FoxyDiamond wat jammer dat ze het niet wilden doen. Hopelijk is de gynaecoloog morgen wat gemakkelijker.
@FoxyDiamond dat is jammer zeg, maar het schijnt sowieso pas vaker te helpen vanaf die termijn. Ik hoop voor je dat het toch snel begint. @Estavanax donderdag op vrijdag volle maan dacht ik. Leek me nog zo grappig als ik dan zou bevallen, omdat dit kindje met volle maan verwekt is. Ik had vandaag ook een afspraak. Baby lijkt toch aardig gegroeid te zijn, schatting is nu 3900. Gelukkig is hij/zij ook weer ingedaald (ligt nog niet helemaal vast). Heb ook al 2cm ontsluiting. Heb voor donderdag een afspraak om in te leiden. Als het druk is wordt dat vrijdag. De gynaecoloog heeft ook nog goede hoop dat het misschien toch nog vanzelf begint. Zo spannend, nu lijkt het ineens zo dichtbij.
@Anna2017 ik hoop met je mee. Heb hier ook al twee dagen bij vlagen voorweeën, maar het zet niet door. Misschien heeft het toch geholpen voor de indaling, maar als ik het nu voel durf ik er niks meer van te verwachten.
Gisteravond toch ineens weeën en vannacht is onze zoon geboren. Het ging super snel. We zijn helemaal gelukkig. ♥
@Estavanax niet zo goed.. lig in het ziekenhuis met zwangerschapscholestase en wordt morgenochtend ingeleid. Dit had ik niet verwacht.. had wel jeuk snachts maar ik dacht jeuk is gewoon jeuk. Dus verder nooit bij stil gestaan.
Dankjewel allemaal. ♥ @FoxyDiamond Dat is schrikken zeg. Zet hem op morgen, je kan het. Veel denken aan dat kleine hummeltje dat straks in je armen ligt.