Ow jeejtje! Dat is geen leuk nieuws. Hopelijk kan je even rustig slapen en je voorbereiden op de bevalling. Ik denk aan je!!
Ik had vandaag echt een off day, veel bekkenpijn, slecht geslapen, veel krampjes. Maar niks zet door!! Voelt soms echt alsof het allemaal voor niks is ofzo (wat nergens op slaat... i know maar voet soms echt oneindig)
Thanks iedereen! Lig nu aan de ctg, baby doet het goed maar beweegt wel minder dan ik gewend ben. Morgenochtend wordt er een ballon geplaatst.. hopelijk heeft dat snel het gewenste effect
Heel veel succes @FoxyDiamond ! Vandaag heb jij een prachtig kindje in je armen en kan het genieten gaan beginnen. @Anna2017 vervelend al dat gerommel. Het is herkenbaar, hier ook. Wilde al een paar keer de vk bellen, maar ik heb zo toch een afspraak. Hopelijk doet het gerommel iets. En het voelt idd als oneidig maar toch.. het is in zicht!!!
Ik heb vandaag ook afspraak, ben benieuwd of ze willen strippen!! Anders pas maandag, voelt ver weg nu. Inmiddels 39+3 hier. Vannacht ik het volle maan!! Laten we hopen dat alles baby’s zich gaan melden haha!
Hier niks.. het enige resultaat was dat de baby volledig is ingedaald. Volgende week terug om te kijken of men kan strippen.
Hier ook niet gestript helaas, wilden ze nog niet doen. Moest wel even naar het ziekenhuis voor een CTG omdat de kleine minder bewoog. Op ctg duidelijk regelmatige harde buiken, maar dat heb ik al meer dan 12 weken, dus zegt helaas niets. Verder was ctg goed dus nu weer thuis en blijven wachten.
Dag ladies, hier voelde ze wel ontsluiting 2 cm maar mijn baarmoedermond is nog niet verstreken. Ook voelde ze dat hij minder goed lag ingedaald aks dat ze aan de buiten kant dacht te voelen. Ze kon dus niet echt strippen. Maandag mag ik mij weer melden... succes dames!! Hopelijk het laatste weekend zonder baby!
@Estavanax noem dat maar niks, het is zeker een groot voordeel. Hopelijk kan het volgende week wel, of is het niet eens nodig. @Gruffalo123 gelukkig was alles goed met de baby. Het is wel een gedoetje altijd zo'n ctg, maar ook fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. @Anna2017 wat jammer joh, dat de baby niet goed ingedaald lag. Maar ontsluiting is toch ook goed nieuws. Bij mij was de baby ook niet helemaal ingedaald. De gynaecoloog zei toen dat een wandeling soms kan helpen. Ik heb die middag voor mijn bevalling een stukje gewandeld, wie weet helpt het jou ook. Moet je wel op kunnen brengen natuurlijk. Zet em op vrouwen! Vrijen kan trouwens ook nog helpen dacht ik. Een dubbele werking i.v.m. een stofje in sperma en dat bij een orgasme je baarmoeder op een bepaalde manier beweegt. Hopelijk is dit allemaal voor niks en zijn jullie alle drie vannacht met volle maan bevallen. ♥ Ik hoop dat alles goed gaat met jullie @FoxyDiamond !
Is ook zeker zo @Ohm , dan zijn de voorweeen niet helemaal voor niks! Ben jij lekker aan het genieten? Gaat het goed met jullie? Hier ook geen volle maan baby, we wachten rustig af, ik blijf erbij.. t kan echt niet lang meer duren
Hier ook nog geen baby... Mijn vliezen worden zometeen gebroken en dan krijg ik weeen opwekkers. Dan moet het hopelijk wel snel gaan
Ohh wat spannend! Ik dacht echt al dat je aan het babyknuffelen was! Succes, ik las dat je cholestase hebt. Je bent op de juiste plek in ieder geval! Zet em op
Succes @FoxyDiamond Jammer dat er geen volle maan baby's zijn geboren, maar het kan nu niet meer lang duren. Hier alles goed. Er wordt goed voor ons gezorgd, de kinderen vinden het prachtig en onze zoon doet het super goed. Helemaal gelukkig, ik gun jullie allemaal hetzelfde, laat die baby's maar komen. ♥
Officieel is het ook pas vanavond volle maan. Gisteren was de eerste van de drie volle maan dagen, vandaag is hij op zijn volst. Dus vannacht weer nieuwe kansen .
Ow echt spannend!!! Ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren onder de douche, had gisteren veel harde buiken. Maar niks pijnlijks. We wachten het maar weer af!!
Is het nog zo stil bij iedereen? Of ligt iedereen te bevallen Dat hoop ik heel erg voor jullie!! 3-3 is een mooie datum!