Duim mee voor jullie dat die baby's komen! @Gruffalo123 , hopelijk zet het door! @Banana , aaah frustrerend he zo! Vandaag monitor en echo. Alles ok, 2cm opening (maar dat is al eventjes wel zo) en geen verkorte bmh. Met andere woorden... Dat kan nog wel eventjes duren . Nu rommelt het na onderzoek, maar dat gaat vast weer gewoon stilvallen. @Estavanax, ik zei gisteren tegen man, nou deze komt er toch echt nooit uit hoor
Lieve dames! Weeen van woensdag stopte weer maar ik werd serieus gisteren gebeld door het ziekenhuis dat ze tijd hadden... of ik wou komen bevallen?! Euhm JA! Dus vliezen gebroken en 3 uur later had ik mijn zoon in mijn armen. 4400 gram! OMG, wat een beer. Zo blij dat hij er uit is EN ik voel mij prima, we zitten heerlijk op onze wolk. Ik hoop dat jullie wolk hier snel is dames, dan voor de support!
Wauw @Anna2017 gefeliciteerd! Ook al zo'n flinke jongen. Fijn dat het zo goed gegaan is. Geniet ervan. <3
Gefeliciteerd Anna!! Wat fijn voor jullie, lekker genieten! Hier ook nog geen baby.. Gruffalo, even volhouden nog, wat is het plan voor jou? Dinsdag weer strippen?
@Anna2017 , gefeliciteerd!! @Estavanax , zondag monitor gaf de gyneacoloog aan en anders dinsdag ofzo inderdaad eens strippen. Voorlopig gaat alles nog goed, dus vroeger vond ze niet nodig. En die paar dagen meer..
Gefeliciteerd @Anna2017 !! Hier nog steeds rustig, wordt morgen ingeleid! Eindelijk licht aan het einde van de tunnel
Ja, snap ik! Die paar dagen.. ik heb dat inmiddels ook helemaal in Mn gedachten geprent.. die extra dagen maken niet uit, de baby is er sowieso binnen een dikke week uit. Ben benieuwd Niny!
@Banana, oh super proficiat met jullie zoontje! Hier hele nacht bijna voorweeën/lichte weeën? Om dan weer stil te vallen Even helemaal mee gehad, weet best dat het komt, maar zo valse start bah.
Wat fijn @Banana ! Zo ging het bij mij ook, misschien hebben we het losgelaten toen er eenmaal een afspraak stond? Hoe ging het? Gaat het goed met jullie? Gefeliciteerd en alle liefde voor jullie. ♥
Gefeliciteerd @Banana met je zoon! Hier geen baby vannacht. Wel nog steeds wat roze/bruin bloedverlies, nu al 3e dag, maar de VK zegt afwachten en wil niets doen. Vrijdag slijmprop verloren met behoorlijk wat bloed en sindsdien dus bloedverlies. Heb het idee dat mijn lijf wel wil, maar de baby niet.
Gefeliciteerd @Banana !! Lekker genieten samen! Hopelijk gaat alles goed met jullie! @Gruffalo123 hier precies hetzelfde, veel slijm, (al drie keer een enorme slijmprop verloren) voorweeen, bloed, alles lijkt erop, maar toch zet het niet door we hebben nu maar besloten om een soort van dagje erop uit te trekken met onze oudste. @Niny hopelijk begint het bij jou ook snel.. het begint mentaal wel op te breken idd. Ik had gister ook een offday. Was er even klaar mee.
@Estavanax klinkt inderdaad hetzelfde als hier. En dan zeggen mensen je moet er niet zo mee bezig zijn. Ja hallo, hoe dan? De hele dag komt er bloed en slijm uit mijn doos, iedere zoveel minuten een voorwee, niet meer kunnen lopen (of normaal zitten, ik zit als een Orang oetan) van de bekkenpijn. Nee, denk vooral ergens anders aan . En de geniet van die laatste paar dagen mensen kunnen helemaal een schop krijgen . Zo en nu de sarcastische klaagmodus weer uit