Welk peuterbed en welk matras

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loveazra2, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik ben me een beetje aan het orienteren op peuterbedden aangezien onze zoon bijna weer uit zn ledikant kan klimmen we hebben hem al een keer maximaal verlaagd.
    Ik zie dat de bedden van ikea 160 lang zijn. Hema etc houd voor hoeslakens 150 aan. Heb wel een leuk bed bij ikea gezien en een matras van 39,95 zag er op de site degelijk uit. Maar dan moet je bij ikea je hoeslakens kopen en die hebben kwa kleur niet veel keus. Welk bed en matras hebben jullie gekozen??

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
  3. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ja deze site kwam ik ook tegen leuke bedden inderdaad !

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier een bed van ikea van 1.60m en gebruik hier gewone 1 persoonshoeslakens voor. Moet je alleen iets om matras slaan maar blijf super strak zitten. Je hoeft er dus echt geen "speciale" maat te kopen.

5. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Hier een Ikea bed van 1.60 m, maar met een matras en hoeslakens van 1.50 meter. Ik wil nog steeds een stukje van zijn bed zagen, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen (afgelopen 2 jaar:))

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wij gaan dezelfde als janneke bestellen.
    We vinden die erg mooi en onze draaikont heeft geen kans om er uit te vallen. En klimmen kan ze dan ook gewoon eruit :).

Haar ledikant staat op onze kamer en peuterbed gaat direct naar haar kamer. Ik wil dan in de weekenden oefenen. Ze is nog jong maar ach. Ze hoeft niet direct over, eer dat dat zo is. Zijn we wel ff wat verder.

7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ze hebben me net gebeld om de bestelling te bevestigen. Morgenmiddag komen ze hem leveren! Lekker snel dus!

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Super, hopelijk ook makkelijk te monteren !

Ben benieuwd tot wanneer het zo goedkoop is. Wij willen het namelijk volgende maand pas kopen.

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

eeeeuhh wacht even..(ons meisje is net een jaar maar ts haar kleintje is 1 jaar en 3 maand) . wanneer doen jullie jullie kids over naar een ander bed?

10. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Matras bij Ikea, is deze ook 1.60? Of 1.50?

11. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Mijn zoontje kan uit zn ledikant klimmen. Heeft hij 1 keer totaal onverwachts gedaan en een flinke smakkert gemaakt. Nu hebben we extra gaten zelf geboord voor de latenboden die ligt nu zo goed als op de grond maar hij liep zichzelf gisteren alweer op te trekken aan de rand dus hoe lang het nu nog goed gaat is de vraag. Vandaar orienteren we nu op een peuterbed. Vnd die van janneke ook erg mooi en ik heb hetzelfde plan als ikdus. Hier is het dus noodzaak ivm veiligheid ander zou ik hem zo lang mogelijk in zn ledikant laten slapen wat mij betreft zeker tot 2/2,5 jaar

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier ook anders tot 2 jaar. Hier kan de bodem nog 1 stand lager.
    En ze is er nog niet uitgeklommen. Maar ze doet wel de pogingen.
    Maar dan kijk ik een beetje boos en dan stopt ze ermee. Maarja als ik haar in haar eigen kamertje wil hebben kan ik moeilijk erbij blijven. Ook moet ik wel eens plassen haha.

Daarom dat bedje Tim lijkt me ideaal. Als ze eruit klimt komt ze op de grond netjes terecht. En ze kan dan via de kleine opening eruit gaan als ze dat dan gauw door heeft is dat prima.

Ik wil liever voorkomen dan genezen haha. Moet ook in haar kamer dan kinderslot op de kasten en commode doen. Want mevrouw klimt ook haar kast in

13. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Hier een peuterbedje en matras van de Ikea, maar het beddengoed heb ik gewoon van de Hema, past prima.

14. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Volgens mij is dit altijd de prijs... Heb al heel lang geleden het bedje gezien en toen was het ook deze prijs... Maar ja, zeker weet ik het natuurlijk ook niet.

Monteren doen we morgen overigens nog niet. De nieuwe kamer van mijn zoontje moet nog volledig onder handen genomen worden... :(

15. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    is dat bed 'tim' net zo lang en breed als de ikea schaapjes peuterbedje? het ziet er zoveel groter uit nl...
    wat mij vooral aantrekt zijn de lades die er onder zitten... lekker speelgoed/beddengoed wegwerken... ideaal toch?

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Janneke is het bedje nog aangekomen ?

Deel Deze Pagina