Goedemorgen dames, Omdat mijn omgeving erg twijfelden begin ik nu ook te twijfelen ik kreeg te horen dat er bij een meisje 3 streepjes moet gezien worden.Maar bij mijn oudste waren er ook 2 streepjes geen 3 en nu bij deze vroege geslachtsbepalinng door Jan Koning waren er weer 2 streepjes krijg nu van aantal mensen te horen dat 2 streepjes een jongen is en 3 een meisje.Begin bijna te denken dat mijn kinderen als dit toch een meisje gewoon blijkt te zijn dat ze dan aliens zijn als het toch echt 3 streepjes moeten zijn.Zijn hier dames met dochtertjes die ook 2 streepjes op de echo hadden?
Heb je een foto van de echo, misschien zie je een streepje over het hoofd? Ik zou er overigens vanuit gaan dat als Jan Koning zegt dat het een meisje wordt dat het 99% zeker wel klopt... Mijn echoscopiste zei met 13,4 wkn dat het 109% zeker een jongen zou worden en dat klopt nog steeds!
Ik ga even de echos zoeken en dan proberen via de tel erop te zetten anders later via laptop..dankjewel voor jouw reactie
Bij het pijltje eronder staan 2 witte strepen en boven mijn vinger bij de ander duidelijker word het niet sorry de echos beide zijn zo 2D en niet zo scherp.
Dat zijn wel degelijk 3 streepjes hoor De buitenste 2 donkere zijn de schaamlippen, het middelste, lichtere streepje is de clitoris... Als ik naar allebei je foto's kijk zijn het toch echt 2 meiden, en geen aliens
Dankjewel dames wat een gerust stelling hihi dan lag het aan mijn manier van rekenen zag alleen de buitenste lippen
Inderdaad op beide foto's 3 streepjes, dus inderdaad meisje! Als je goed kijkt zie je tussen de buitenste 2 streepjes nog een snel lichter streepje. Je bovenste foto is wel onduidelijk, maar ook daar is het derde streepje te zien
Dankjewel voor je reactie die was met 13 weken en 4 dagen lag ze niet stil maar ben al opgelucht dat het aan mij lag