Hoi lieve allemaal, Omdat ik toch nog veel PB'tjes krijg van mensen hoe het gaat, dacht ik: ik doe het even zo. (en ook omdat ik gewoon hééél blij ben en het even wil delen met de hele wereld) Mijn vorige ronde was mijn eerste ronde met Clomid. Ik slikte toen de 50MG. Op CD18 lieten zich voor de eerste keer eitjes zien, maar dat waren er toen vier. Uiteindelijk zijn die ook alle vier doorgegroeid en hebben we een seksverbod gekregen, i.v.m. de kans op een vierling/drieling Ik ben daarom deze ronde begonnen met Clomid 25MG. Vandaag op dag 10 had ik al een FM, waar ik zónder verwachtingen heen ging. Ik bedoel; zo vroeg nog en een halve dosering, dat kan niets worden. Maar niets bleek minder waar. In mijn linker eierstok zat al een beauty van een follikel van 14MM. Ben verliefd op dat zwarte gat op het echoscherm, hahah. Dus goed, nu vrijdagmiddag terug en kijken wat er gebeurd is. De echoscopiste was ook verbouwereerd. Maar goed, ik zweef dus even een beetje.
Wat goed weer wat van je te horen! En dit klinkt goed zeg. Hopelijk is dit gewoon de goede dosis voor je. En nu was het er dus 1? Hopelijk groeit hij mooi door en heb je straks een mooie eisprong!
Lief.. Vrijdag was echt een erg nare FM. Ze hebben een half uur getrokken en gedraaid (eerst eentje, daarna ging ze nog iemand halen), maar mijn linker eierstok was onvindbaar. Hij lag gewoon tussen mijn darmen in. Dus uiteindelijk moest ik zaterdagochtend terugkomen. Toen kon ze hem wel direct vinden, maar was het follikel helaas 1MM gekrompen. Dus blijdschap is weer weg. Vanmiddag mag ik weer. @Pitahaya Hoop dat je een fijne echo had.
Gaat inmiddels wel weer goed hoor! Ben er wel weer een beetje overheen. Je doet er niets aan. Heb het wel een beetje voelen rommelen de afgelopen dagen, dus ben benieuwd naar vanmiddag!
Huh, hoe kan dat nou weer? Wat balen zeg.Jemig. Hoe laat moet je vanmiddag? Ik duim voor je. De termijnecho was hier helemaal goed!