Ja hoor ik zal het melden als de duivels komen al heb ik geen idee wann dat zal gebeuren, altijd wel krampen zoals ik vaak heb als ik ongi word maar echt geen spoortje te bekennen van de duiveltjes. Liefs
oh jeetje heb ik geluk! ben vanmorgen ongi geworden!!! eerste keer dat ik daar zo blij mee ben hoor!!!! hopelijk blijft het de volgende keren ook zo vlot gaan....
Fijn voor je Maya!! Nu kun je in ieder geval verder!! Hier nog niets te zien op dag 44... Ik slik nu bijna een week etos zwanger worden. Heb geen idee of dit werkt maar heb nu in ieder geval het idee dat ik iets doe. Dat alleen maar afwachten is zo frustrerend!
goh wat vervelend voor je seg!!! ik duim voor je dat de duiveltjes snel mogen komen hoor!!! gisteren was is echt superblij, maar vandaag al wat minder want ik heb er enorm last van maar het is voor het goede doel he! gisteren ook nog bij HA geweest en hebben een echte GO gekregen, was een heel goed gesprek en nu voel ik me echt zekerder!
Hallo Dames, wat vervelend dat jullie menstruatie uit blijft. Ik ben wel gewoon ongesteld geworden maar ben onregematig ongesteld (zit nu tussen de 28 en 38 dagen en we zitten in ronde 4). Er blijkt een vrucht te zijn -> monnikspeper, dit maakt je cyclus regelmatig en helpt je menstratie op gang, misschien iets voor jullie? Ik weet hoe vervelend het is om te wachten op je menstratie, dus vandaar even een tip van mijn kant uit... baad het niet dan schaad het niet, toch? dames succes ermee... groetjes Dorianne
Kheb een rare cyclus,... hoe kan het toch zo verschillen? eerste duurde echt lang,..2e ineens veel te kort,...en nu weer de lange kant op...en test negatief. grrrr word er niet goed van.....maarja...er zijn nog meer die er last van hebben, en nog veel langer wachten als ik. Groetjes Layla
layla : probeer monikspeper of teunisbloemolie die is om je menstruatie te verkorten en vruchtbaarder te worden. blijkt goed te helpen ik ga er de volgende ronde ook meer starten omdat mijn menstruatie zo onregelmatig is. suc6 ermee groetjes Dorianne
Ook een goed advies... die pillen van de etos (multi zwanger worden).. bij mij kwam hierdoor mijn menstruatie opgang!! Ik had het weekend voor ik ongesteld werd, opeens super krampen en had last van steken van onder (en erg chagerijnig).. maandag werd ik ongi!! Hopelijk bij jullie ook snel... de duivels (vind ik zo grappig, de rode duivels.. hihi) succes!! xxxx
@Maya82, als je stop met de pil komt na een paar dagen... wat je normaal ook hebt je ongesteldheid, dit heeft gewoon nog met de pil te maken.. (onttrekkingsbloeding).. die keer daarna moet je lijf hetzelf gaan doen, want dus wel even kan duren.
@dorianne..dankje voor je tip, en jij ook succes ermee he. @lientjelove...jij ook bedankt voor je tip, kan altijd eens proberen hoe dat dan gaat. Layla
Hoi Meiden, Hoe is het met jullie? Ik slik nu een week de etos zwanger worden in de hoop dat het helpt om mijn menstruatie op gang te helpen. Maar nog niets...Nu dag 46... Heb het hele weekend niets gevoeld en nu weer af en toe een steek in mijn onderbuik. Het is zo lastig dat je niet weet waar dat vandaan komt en of dat een voorbode is van een aankomende ongi..? Ik heb me voorgenomen dat als ik zaterdag nog niet ongi ben ik nog een test ga doen (wordt de derde erg he) en anders ga ik volgende week donderdag naar de HA....Al vind ik dat wel een beetje eng......!! Succes allemaal! Bij iemand al menstruatie doorgebroken of wat regelmatiger geworden?
Hier ook nog steeds deen duiveltjes te bekennen. Zaterdag was mijn test negatief (wat ik ook al dacht) maar had wel een hele prop heldere slijn aan mijn toiletpapier, wat zou dan geweest kunnen zijn vraag ik me af, eisprong? Liefs
@suze, ik wacht tot eind deze week dan maak ik een afspraak voor volgende week bij de HA. Ik ga vandaag beginnen met etos zwanger worden...
hey tutsje. ik zit op dag 33, en ook nog steeds geen ongi te bekennen. ook heb ik zaterdag een test gedaan, negatief. balen he, dat wachten pfff. succes meid. groetjess layla
Hoi Meiden, Dag 47 bijna voorbij en weer niets. Wendy, ik ben ook van plan om volgende week donderdag langs de huisarts te gaan. Dan gebeurt er in ieder geval misschien wat. Ook fijn dat je nu in ieder geval een dag hebt om naar toe te leven zonder elke dag maar zinloos af te wachten. Doe voor de zekerheid zaterdag nog een test, maar die zal wel negatief zijn denk ik. Tutsje, misschien was die prop het begin van je menstruatie? Layla en lientjelotje succes met wachten! x
hoi ik zit julie verhalen eens te lezen.. ik heb zelf ook 126 dagen moeten wachte op mn eerste "echte" ongesteldheid na t stoppen met de pil heb in die 4.5 maand ongeveer 24 testen gedaan... snap hoe jullie je voelen....elke x die negatieve testen en ik had ook elke x het gevoel van ohja nu word ik ongesteld ik voel t en elke x weer nix als ik naar de wc ging....
Yes, de duivels zijn er!! Had gisteravond weer een zeurend gevoel in mijn buik. Vannacht een paar keer wat steken en vanmorgen vroeg toch maar naar het toilet gegaan...En wat was ik blij dat ik wat zag! Eindelijk voor ronde twee. Hopelijk wat korter dan 48 dagen (al mag ik nog van geluk spreken als ik de verhalen van anderen lees) Hoe is het bij jullie?
Hoi meiden, Nog een vraagje.. Hoe krijg je die tekst onder je banner... Wanneer je gestopt bent met de pil en de dagen van je cyclus enz?
Je moet gewoon bij Handtekening wijzigen daar heb je net zo'n tekst ruimte als je bv hier een reactie op typt. Succes