Wachten op de natuurlijke duivels!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tutsje, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Dag 67 en nog geen duiveltje :(

2. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Tutsje,

Ik hoop dat ze snel komen... (of niet en dan natuurlijk met een positieve test)
    Dat gewoon dom afwachten duurt zo lang!!!:(
    Ik duim voor je!

3. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Ik duim ook voor je Tutsje. Weet uit eigen ervaring hoe vervelend het is als er niets gebeurt. Maar wanhoop niet: bij mij duurde het ook even maar kwam het uiteindelijk wel.

4. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel meiden. Volgens mijn kalender bij FertilityFriend.com moet vandaag de duivels komen maar zo voeld het niet :(

Hee Mariette ik zie dat je een nieuwe banner hebt gemaakt van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan?

Liefs

5. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Ben uitgegaan van 80 dagen. Maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op. De kans dat het 80 dagen gaat worden is niet zo groot, maar je moet toch wat. Heb ook geen idee wanneer mijn eisprong dan is. Hopelijk ben ik na de volgende ronde een beter beeld (hopelijk komt er geen volgende ronde meer :D).

6. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig he mariette,
    Ik ga nu ook uit van een cyclus maar denk (hoop) dat hij wel wat korter zal zijn!!
    Tutsje, volgens ferility friend zou je vandaag ongi moeten worden?
    Zijn de duivels al gearriveerd? Ik hoop voor je dat je ook aan ronde twee kunt beginnen! Wachten duurt zoooo lang!

7. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Nee de duivels zijn hier nog steeds niet te bekennen. Maar denk zelf dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong had dus wil op 5 december gaan testen tenminsten als de duivels niet zijn geweest :p

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook in hetzelfde schuitje... Ik heb op 16 okt mijn implanon laten verwijderen... Alle testjes negatief en ook ng NIET ongi... zucht... dat het nu maar gauw mag gebeuren, dan weet ik tenminste dat mn lichaam normaal is :p

9. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen he meiden..
    Spannend tutsje dat je binnenkort gaat testen... hopelijk positief...

10. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik zit geloof ik ook een beetje in het zelfde schuitje...
    Ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil en de eerste keer werd ik na 71 dagen ongesteld, toen na 59 dagen, toen na 122 nog steeds niks, ik heb toen Primolut gekregen van de huisarts. Daar kreeg ik uiteindelijk wel een lichte ongesteldheid door. Maar nu inmiddels al weer 50 dagen verder nog steeds niet ongesteld ...? Ik heb sinds een aantal dagen pijn in mijn onderbuik en heel gevoelige en een soort van continu stijve tepels? (eerder nooit last van gehad). Gister had ik een negatieve test, maar ik weet dan ook niet goed wanneer ik zou kunnen testen vanwege mijn onregelmatige cyclus. Wat zou dit betekennen? Ontpillen nog steeds, of word ik binnenkort ongesteld???

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ja hoor dag 72(!!!) en de duivels zijn er!!! Op naar ronde 2

12. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn voor je tutsje...
    Kun je eindelijk weer verder met je cyclus en met een nieuwe ronde...
    Al duren die eerste dagen heeeeeel lang hihi

13. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

9 nov 2009
    114
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wil heel graag mijn verhaal kwijt, want ik wordt er gek van!!
    We zijn begin september gestopt met de pil, maar geen duiveltjes...... Ondertussen is het weet ik veel hoeveel dagen verder, en nog steeds niets.... Ben gisteren bij de HA geweest, en die zegt nog even de kerstdagen afwachten, en dan wil hij een echo gaan maken, en de ongesteldheid opwekken met pillen ofzo....
    Nog nooit heb ik zo op mijn duiveltjes zitten wachten..... De HA zei ook dat hij het kon begrijpen als ik eerder met die pillen wilde beginnen, maar moest er thuis maar eens over nadenken en met mijn man erover hebben!!! Die weet het verder ook niet, en vandaar dat ik het hier nu een soort van vraag/post!!!

dank je wel!!!!!!!

14. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik weet hoe je je voelt maar denk dat je echt geduld moet blijven houden en ik weet ook dat het makkelijke gezegd is dan gedaan.

Ik heb 72 dagen moeten wachten tot dat de duivels kwamen en ik ken verhalen van meiden die nog wel langer hebben moeten wachten.

Ik dacht gewoon in 2010 gaan we er helemaal voor.

Succes

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier nog niets roods te bedenken.... deze keer zou ik ze ook gewoon mn rode engeltjes noemen :p hahaha :D
    enfin... ze mogen komen of wegblijven (dat ik dan toch zwanger ben :p) ze moeten maar kiezen :p

16. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

9 nov 2009
    114
    0
    0
    Engeltjes:p dat is een goede :D Die houden we erin, maar het is echt super om te lezen dat andere meiden er ook net zo lang/of langer over doen, een opsteker!!!

groetjesssss

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ooooh ja meis, je bent niet alleen :p hahaha :p
    de doc zegt dat ik vanaf begin december pilletjes krijg om mn rode engeltjes wakker te schudden :p
    oh man, dan eindelijk weer een cyclus :p hoop ik :p
    achja, we zien wel :)

18. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb de 1e keer 114 dagen moeten wachten en ga nu alweer richting de 60 dagen...:x

Heb gelukkig een afspraak bij de gyn staan. Mijn huisarts wilde nog niets voorschrijven om mijn ongi op te wekken omdat mijn lichaam het dan nog niet zelf zou doen. Hij gaf aan dat hij liever heeft dat de gyn het dan voorschrijft dan dat hij het doet.

Vind het allemaal best en tel de dagen af totdat ik naar de gyn mag. Gelukkig komt december er aan en gaan de dagen dan lekker snel omdat het altijd zo'n drukke maand is.

Meiden allemaal een dikke knuf!

19. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Annie, wat vervelend dat je nou wéér zo lang moet wachten op je ongi! Ik dacht trouwens dat jij rond je 14e dag een positieve ov test had of vergis ik me nou? :( Hopelijk schrijft de gyn je iets voor. Jammer genoeg snapt mijn lijf nog steeds niks van die hormonen dus ben ik met clomid begonnen.... Ben benieuwd of dat gaat werken!

Nou meiden, veel sterkte allemaal en hopelijk komt jullie ongi snel door. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn om er constant op te moeten wachten!

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dat dácht ik dus ook! Zelfs FF dacht het, want die gaf zelfs zonder positieve ovutest een vet kruis aan...

Het rare is dat mijn temp daarna net zo verloopt als bij iemand die een eisprong heeft gehad en op dag 13 DPO weer naar beneden gaat. Helaas werd ik niet ongesteld op dag 14 DPO, maar het lijkt wel alsof m´n cyclus weer opnieuw begonnen is daarna.

Zit inmiddels op dag 54 en mijn temp verloopt weer net zo als bij een normale cyclus; dus een duidelijk daling op dag 15 en daarna een stijging.

Het lijkt dus wel alsof ik gewoon niet ongi word ofzo :( Of dat ik een twijfel ei heb die niet durft te springen :(

Ik hoop idd dat de gyn iets gaat doen. Helaas moet ik nog een paar weekjes wachten (hoe bedoel je een lange wachtlijst :x:x)

Merk je al iets van de Clomid? Of moet je nog beginnen?

Deel Deze Pagina