Huh, dat is wel heel erg raar! Zou dat kunnen: een eisprong zonder ongi?? Ben wel heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Ik had ook altijd een twijfelei, dus wel positieve ov test maar geen ei. Hij stopt elke keer met groeien. Ik moet morgen mijn laatste pilletje clomid innemen dus zou ik volgende week mij eisprong hebben. Ik hoop echt dat het werkt! Oja, wat die wachtlijst betreft.... ik was eerst naar een gyn in het ziekenhuis geweest en daar moest ik ook een maand op wachten. Later ben ik naar een privekliniek geweest want de gyn uit het ziekenhuis was echt een lul. Bij die privekliniek kon ik 2 dagen later terecht en werd ik uiteindelijk nog beter geholpen ook!! Misschien moet je dat eens proberen?
Hoi meiden, Ik heb 7 November mijn laatste pil geslikt.. en ben een paar dagen later zoals altijd ongesteld geworden Nu ben ik aan t wachten op me volgende ongesteldheid.. maar zoals jullie begrijpen heb ik ook nog geen idee hoelang me cyclus ongeveer is.. door jullie verhalen te lezen ben ik me gaan beseffen dat ik mischien nog Heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang kan wachten daarop Meiden succes met wachten op de duiveltjes
@Margootje; wordt het dan wel allemaal door de verzekering vergoed??? Heb je gewoon gegoogeld om dat adres te vinden? In een ander ziekenhuis had ik al aan de beurt geweest, alleen dat is 20 minuten rijden met de auto en dit maar 5 minuten. Aangezien ik vast op de zaken voorruit loop en het mogelijk is dat ik regelmatig terug moet naar de gyn voor een follikelmeting leek het me toch verstandiger om voor het ziekenhuis te kiezen op 5 minuten afstand.... Nu kan ik evt van mijn werk tussendoor even lang de gyn en anders duurt het toch weer langer mét kans dat ik in de file sta, omdat dat ziekenhuis in het centrum ligt... Helaas betekent dat wel dat ik dus te maken heb met een wachttijd van 8 weken....helaas is het niet anders. Wel netjes klussen hé dan en niet je eitje laten lopen
Bij mij wordt alles gewoon vergoed maar ik woon wel in België dus misschien is dat wel anders dan in Nederland? Het is inderdaad wel handig dat je een ziekenhuis dicht in de buurt hebt maar ik rij liever iets verder voor een goede gyn. Mijn vorige was echt een kwal!