wachten op vroege echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Robyn2015, Nov 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robyn2015

Robyn2015 Lid

Nov 24, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames, 10 jaar geleden ben ik onvruchtbaar verklaard. Mijn eileiders zijn verkleefd en tijdens de kijkoperatie was er geen vloeistof doorheen te krijgen. Balen is zacht uitgedrukt en het is dan ook altijd mijn wens geweest natuurlijk zwanger te worden.
    Afgelopen januari is dit opeens gebeurd! Niemand snapte er iets van. Helaas heb ik mijn wens niet specifiek genoeg gemaakt, want het bleef bij een zwangerschap. Tijdens de echo bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Toch was ik ondanks het gedoe blij, want ik was toch maar ff zwanger geworden!
    Nu ben ik weer zwanger! ongeveer 5 weken en een paar dagen. vandaag ben ik langs de huisarts geweest. Resultaat: voor volgende week donderdag een afspraak voor een vroege echo. Eerder is nog niet goed te zien waar het zit. Zoooo lang wachten! Indien ik start met bloeden of buikpijn krijg, moet ik wel gelijk naar het ziekenhuis. Ik durf bijna niet meer naar de wc (en ik moet nogal vaak...). Bang om bloed aan te treffen... Is er hier nog iemand die een verhoogde kans op een bbz heeft? Of wacht op een vroege echo? Of andere verhalen die me afleiden de komende week :) ?

Share This Page