Hoi meiden, Heb even de behoefte om lekker van me af te schrijven..... dus dat doe ik dan ook maar even 20 maart hebben we het zaad van m'n vriend ingeleverd bij het huisartsenlab. Afgelopen maandag heb ik maar eens met de huisarts gebeld of de uitslag al binnen is. 's middags belde hij terug met de medeling dat het erop LIJKT dat het goed is, maar dat hij twijfelde over 1 onderdeel van de uitslag. Daarover heeft hij verduidelijking gevraagd bij het huisartsenlab. Die zouden hem terugbellen en dan zou hij ons weer bellen. Maar we hebben nog steeds niets gehoord en dat is zooo frusterend! Blijkbaar is er toch iets niet goed en we willen weten wat dat is! Ik heb vanmorgen weer gebeld en ze zouden weer achter het lab aan bellen, ik heb afgesproken dat de huisarts ons morgen tussen 1 en 2 weer belt. Ik weet dat ik even geduld moet hebben en af moet wachten, maar het blijft maar door ons hoofd spelen, het wil er gewoon niet uit. Het kost zoveel energie, die spanningen en onzekerheid. Wat is er nou niet goed? Ik ben echt bang dat het misschien toch niet gaat lukken op de natuurlijke manier, al probeer ik echt positief te blijven hoor. Ik hoop gewoon dat we voor het paasweekend weten of het nou goed is of niet.... Nouja ik moet toch maar echt even afwachten, lucht in ieder geval even op om het van me af te schrijven....
Ik hoop voor je en je ventje dat je het verlossend woord krijg te horen dat de test goed was. Ik ken dat gevoel maar al te goed, of je nu wel zwanger kan worden ja of nee, en waar ligt het aan dat het zo lang duurt, maar je moet de moed niet opgeven. Jammer genoeg duurt het bij sommige meiden heel lang. Ik hoop voor je dat je als nog heel snel spontaan zwanger wordt. Succes.
Hoi Poessie, Ik hoop dat je morgen eindelijk duidelijkheid krijgt. Het wachten is altijd vervelend en zeker als je niet wat er aan de hand is. Ik wens je veel stekrte toe, en hopelijk is het telefoontje morgen positief. Groetjessss Jetje
Dankjewel Jettje! We hebben vandaag de uitslag gekregen, eindelijk. Het is niet goed. Het leek erop dat de hoeveelheid en beweeglijkheid wel goed waren, maar er zijn te weinig goedgevormde zaadcellen De huisarts heeft ons nu doorverwezen naar het ziekenhuis en we wachten nu de oproep af. Hopelijk duurt dat geen eeuwen, we hebben zoveel vragen!
Bedankt meiden voor jullie berichtjes! Ik heb het ook bij "vruchtbaarheidsbehandelingen" geschreven, nu we de MMM in gaan. Nu ik dit zo schrijf geloof ik dat ik het nog niet helemaal besef, heeft denk ik ook wel even tijd nodig. Misschien dat ik het morgen wat meer besef, straks eerst maar eens proberen te slapen!