Ja wachten duurt lang...had vorige week enorme buikkrampen; leek echt op weeen dus dacht dat het niet goed zat...vk gebeld en ze kon een 'spoedecho'plannen voor 2 dagen later....vond ik veeeeeeeeeel te lang duren dus heb zelf voor die dag een afspraak gemaakt bij een particulier echobureau en gelukkig was alles goed!!! dus dat is ook nog een optie... anders succes met wachten...
Nog een nachtje slapen en dan eindelijk onze eerste echo. Vind het super spannend. Nu maar duimen draaien dat alles oke is.
Morgen eerste echo!! Joehoeeee!! Wordt nu wel zenuwachtig. Had erover gedroomt alles was helemaal goed, hartje klopte, alleen ben ik flauwgevallen tijdens de echo dus kon me er niks van herinneren...Gekke dingen droom ik toch.
Hier vandaag een goede echo gehad! Ben 7 weken en 5 dagen. Hartje gezien en gehoord. Ben super blij. Dreatje succes woensdag!
dank je ik heb gister trouwens al wel hartje gehoord vrienden van mij hebben zon doppler ofzo iets dus ben al iets meer gerust maar mooi een goeie echo hoop dat er nog meer goede verhalen hier zijn
Hi all, Ik heb op 1juni mijn eerste echo....jeetje wat is dat nog ver weg ik vind het echt super spannend, dit is mijn eerste zwangerschap en ik maak me soms best ongerust over alle pijntjes in mijn buik Maar het grootste gedeelte van de dag zit ik op een dikke roze wolk
hoi tonneke ben benieuwd hoe je echo gegaan is. Spannend hoor. Ik mag nog 2 en halve week wachten. Oh wat duurt dat lang!! en k mag tot die tijd nog tegen niemand wat zeggen, dat is nog wel het allermoeilijkste. groetjes
Joehooeeeeee! Hartje klopt (gezien en gehoord)!! Al is er alleen een streepje te zien het was al zo mooi. Ben precies even ver als dat ik dacht.