Wachten op echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Tonneke, Apr 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

Jun 14, 2008
    686
    0
    0
    Ja wachten duurt lang...had vorige week enorme buikkrampen; leek echt op weeen dus dacht dat het niet goed zat...vk gebeld en ze kon een 'spoedecho'plannen voor 2 dagen later....vond ik veeeeeeeeeel te lang duren dus heb zelf voor die dag een afspraak gemaakt bij een particulier echobureau en gelukkig was alles goed!!! dus dat is ook nog een optie...

anders succes met wachten...

2. babie

babie Lid

Apr 12, 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een nachtje slapen en dan eindelijk onze eerste echo. Vind het super spannend. Nu maar duimen draaien dat alles oke is.

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Morgen eerste echo!! Joehoeeee!! Wordt nu wel zenuwachtig. Had erover gedroomt alles was helemaal goed, hartje klopte, alleen ben ik flauwgevallen tijdens de echo dus kon me er niks van herinneren...Gekke dingen droom ik toch.

4. dreatje

dreatje Lid

Sep 1, 2008
    98
    0
    0
    nou iemand al geweest vandaag en hoe was het ik moet nog wachten tot woensdag dus

5. babie

babie Lid

Apr 12, 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een goede echo gehad! Ben 7 weken en 5 dagen. Hartje gezien en gehoord. Ben super blij.
    Dreatje succes woensdag!

6. dreatje

dreatje Lid

Sep 1, 2008
    98
    0
    0
    dank je ik heb gister trouwens al wel hartje gehoord vrienden van mij hebben zon doppler ofzo iets dus ben al iets meer gerust

maar mooi een goeie echo hoop dat er nog meer goede verhalen hier zijn

7. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Hi all,

Ik heb op 1juni mijn eerste echo....jeetje wat is dat nog ver weg:) ik vind het echt super spannend, dit is mijn eerste zwangerschap en ik maak me soms best ongerust over alle pijntjes in mijn buik:(
    Maar het grootste gedeelte van de dag zit ik op een dikke roze wolk:D

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nog 5 uurtje tot eerste echo!

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    hoi tonneke
    ben benieuwd hoe je echo gegaan is. Spannend hoor. Ik mag nog 2 en halve week wachten. Oh wat duurt dat lang!! en k mag tot die tijd nog tegen niemand wat zeggen, dat is nog wel het allermoeilijkste.
    groetjes

10. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Tonneke; nog eventjes! Succes vanavond!

11. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Joehooeeeeee! Hartje klopt (gezien en gehoord)!! Al is er alleen een streepje te zien het was al zo mooi. Ben precies even ver als dat ik dacht.

12. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

13. helia

helia Actief lid

Dec 4, 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    van harte meid....super mooie (streep:D) baby...;) ben blij dat alles er zo mooi uitzag.

14. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Ben blij dat alles goed is met je kleintje:D ook een mooie echo;)

Share This Page