Wachten op een spontane miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door DeboravB, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Ben vanavond bij de verloskundige geweest.
    Om het verhaal heel kort te houden, omdat ik er nu niet over kan praten, het is niet goed in mijn baarmoeder.
    Ik moet nu afwachten tot mijn lichaam het vruchtje afstoot.

Het ergste is dat ik nu alleen thuis ben omdat mijn vriend nog 6 weken op zee zit voor zijn werk, en niet even naar huis kan komen.

Dit is de tweede keer; eerst met 5 weken en nu met bijna 10 weken.
    Ik voel me zo radeloos en verraden door mijn eigen lichaam.

Groetjes Debora

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Debora wat een verschrikkelijk nieuws.
    En erg vervelend dat je mannetje nu niet lekker even naast je kan komen liggen.

Snap dat het nu nog moeilijk is om er over te praten dat moet je ook pas doen als jij daar de tijd voor vind.

Zal aan je denken.

3. Sproet

Sproet Lid

16 okt 2008
    66
    0
    0
    NH
    Debora, ik heb net hetzelfde meegemaakt.
    Bij mij kwam het tien dagen na de echo op gang en heb ik de miskraam uiteindelijk gehad toen ik 12 weken zwanger zou zijn geweest.

Maar wat vervelend dat je vriend nu op zee zit.
    Die van mij lag te slapen toen het gebeurde (was ook drie uur 's nachts), maar jij moet er nu echt helemaal in je eentje doorheen.

Heel veel sterkte!
    Er is ook een topic 'wie ervaring met wachten op spontane miskraam ipv curettage' . Daar kletsen meer lotgenoten en kun je misschien wat steun vinden.

Nogmaals sterkte.

4. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    heel veel sterkte meid,de 2e keer dat t misgaat..
    Bij mij is het vruchtje er uit zichzelf uitgekomen ,zo n 3 dagen na de echo waaro te zien was dat het niet goed was.Ik heb er geen vruchtje uit kunnen herkennen.
    Balen dat je vriend er nu niet is.Kom hier maar lekker van je afschrijven ,daar heb ik iig veel steun aan gehad.
    Heel veel liefs,marina

5. Mique

Mique Lid

6 okt 2008
    48
    0
    0
    beleidsmedewerker
    zuid-holland
    Nou zeg wat een rotsituatie voor jou!
    Heel verdrietig. Ik hoop dat je een beetje op vrienden en familie kunt leunen?
    En gebruik inderdaad dit forum, 'we' zijn met velen die een MA hebben meegemaakt.

Ik heb een week moeten wachten na de echo. Het kwam toen ik 11,5 week zwanger zou zijn geweest. Heb alle spulletjes, formulieren etc bewaard in een mooi doosje. Ook een naam gegeven aan het vlindertje.

Veel sterkte in deze zware periode! Je bent vast al heel sterk met een man die vaart dus zet hem op!

6. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Lieve Debora, heel veel sterkte. Veel meiden hier weten wat je door moet maken, dat geeft misschien een heel klein beetje steun.

Annerie

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Debora, vreselijk voor je meid :(
    Ik wens je veel sterkte toe.

Liefs Eleni

Deel Deze Pagina