dag dames.. ik heb de laaste paar dagen erg veel jeuk rond mijn navel.. ook bij mijn borsten en oksel trouwens.. maar nu keek ik net in de spiegel naar mijn buik.. zie ik ineens een hele witte vlek rondom mijn navel.. mijn man ziet het ook.. weten jullie misschien wat dit ken betekenen? liiefs
Nee nooit van gehoord ook... Maar heb je misschien veel zitten krabben, dat je buik rood is, maar rond je navel niet...?
daar zat ik eerst dus ook aan te denken.. maar dan zou het juist rond mijn navel rood moeten zijn, want daar heb ik alleen gekrapt.. maar las net dat rond deze tijd ook de zwangersschapsstreep kan komen, dus misschien heeft het hiermee ook te maken.. liiefs
Ik heb dat ook! Ik denk dat het komt omdat er veel rek van de huid is op die plek en dan mijn navel straks verdwijnt.
jaa mijn navel is ook zo anders eruit gaan zien.. nou moet maandag weer op controle dus zal t voor de zekerheid wel vragen.. liefs
Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Is inderdaad de ultieme rek en strek van de huid rond de navel. Hierna volgt waarschijnlijk de 'plopnavel '