Maandag hebben we de eerste echo Onze eerste tp was gelijk goed gegaan nu hopen dat de eerste echo ook goed is. We zijn donderdag 7 weken. Soms voelt het allemaal nog erg onwerkelijk en we zijn bang dat we met de echo slecht nieuws te horen krijgen. Was het maar alvast 8 dec
Spannende tijden zijn het toch he! Herkenbaar hoor. Ik testte afgelopen zaterdag positief na eerste keer inseminatie en mag nu 16 december voor de eerste echo. De tijd kruipt vooruit!! Ik hoop ook zo dat het allemaal goed is, hier hetzelfde gevoel dat het zo onwerkelijk is! Ik duim voor je!
Ooh heel herkenbaar! De 2e tp was bij ons raak en nu 5,5 week zwanger. 16 december de eerste echo en de tijd kruipt vooruit. Ik vind het wachten op de 1e echo net zo spannend als de wachtweken na tp. Gefeliciteerd allebei! Wat bijzonder dat het toch gelukt is dan he!
ow wat een spannende tijd. ik vond de tijd na de wachtweken tot de eerste echo na positieve test, net zo langzaam of misschien nog wel langer duren voor mn gevoel.... maar probeerde ook te bedenken dat als goed zit, het goed zit en zo beetje rust te krijgen in mn lijf. gelukkig hadden wij goede echo maar vond het eigenlijk tot de 2de echo weer spannend, omdat toch wel erg pril was die eerste echo.. succes met wachten!