pfff geslacht is nog onduidelijk

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mamajanneke, Jun 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    #1 mamajanneke, Jun 10, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 11, 2014
    Nou voor t eerst dus de placenta voor liggen. Reden waarom ik deze spruit nog bijna niet voel. Bovendien ligt het laag. Wilde heeel graag weten wat t werd, maar mijn verloskundige kon er niks van maken. ze had wel ff gespiekt. Nu heb ik 2 echo's mee gekregen, maar nu weet ik niet meer wat ik zie. :) Hoofdje ligt overigens beneden. Zien jullie t wel? En kunnen jullie eventueel onraadselen wat we verwachten?

Attached Files:

2. Tikske

Tikske Actief lid

Jan 30, 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Kan je niet helpen met wat jullie verwachten, maar je ziet je kleintje wel duidelijk op de foto, ligt precies beetje in een omgekeerde komma.
    Hier lag ons meisje de vorige x (16 weken) ook heel laag, maar gyn kon wel geslacht zien (en we wisten het toen ook al door de Nipt).
    Op de echo van 20 weken was ze wel duidelijker op de 'foto' te krijgen

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie er helaas ook geen geslacht in.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Het ligt inderdaad in een soort komma tegen de placenta aan. over 3 week 20 week echo, dus nog maar even geduld. hopelijk wil ons eigenwijsje dan mee werken. pffff en ben zoooo nieuwsgierig :)

5. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

Feb 7, 2014
    362
    19
    18
    Ik zie op de eerste foto jullie kindje ook duidelijk. Geslacht niet inderdaad. Spannend heh! :) ik kon ook niet wachten.. Nog even geduld.... haha :)

6. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik kan er ook geen geslacht in ontdekken, nog even geduld dus :)

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    hihih geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld door deze spruit.
    Bij de vorige wilden we het NIET weten, maar bij 1 echo lag meneertje in vol ornaat en zagen we het zelf al voor de gyn wat kon zeggen :) en deze speelt verstoppetje

8. Irene1981

Irene1981 Actief lid

Mar 11, 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Hahahah Mamajanneke, hij of zij houdt jullie nu al voor de gek! Ik kan er ook weinig uit maken... Nog eventjes geduld dan maar tot de 20 weken echo!

Wij mogen volgende week woensdag voor de 20 weken echo, en dan hopen wij ook het geslacht te horen! De spanning is om te snijden! ;)

9. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was bij mij ooknzo afgelopen week. Dan toch nog maar 2 weekjes wachten, misschien is het dan duidelijker!

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Ben dus niet de enige met een eigenwijsje :) hahaha heb dit echt nog niet mee gemaakt. Bij de 2 jongens wisten we het al met 15 week ook al wilden we het bij de jongste niet weten :) en nu willen we het heeeeel graag weten, werkt de sruit niet mee.

Share This Page