hallo allemaal in het begin van mijn zwangerschap ( week 4 tm week 7/8 ongeveer) had ik last van oud bloedverlies, dit was dan niet veel en iedere keer met afvegen. Ik ben nu inmiddels 15 weken zwanger en heb sinds de vlokketest vorige week weer last van oud bloedverlies, dit was meteen na de test tot 3 dagen erna ongeveer. daarna weer witte afscheiding. Maar iedere keer als ik naar de wc ben geweest voor de grote boodschap heb ik weer last van oud bloedverlies. Dit is dan met het afvegen. Of als ik bijvoorbeeld een drukke dag heb gehad of heb geniesd enz. echt al zoveel echo's gehad en er is geen bloeding te zien en ze zag ook niet meer waar de punctie was gedaan dus dat betekent dat dat ook allemaal weer geheeld is. Met mijn vorige zwangerschappen heb ik dit nooit gehad. kan dit dan zo zijn dat er IEDERE keer een bloedvaatje knapt. het gebeurt namelijk dan savonds dat ik de bruine afscheiding heb en dan heb ik diezelfde dag sochtends/smiddags ontlasting gehad. Dit is ook niet eerdere keer superharde ontlasting maar het is ook niet zo dat het er zo 'uitvalt' haha smakelijk dit. hebben meerdere meiden oud bloedverlies gehad tijdens hun zwangerschap? en dan bedoel ik met name dat het echt lang duurde en steeds weer terugkwam? liefs
Vriendin van mij heeft haar hele zwangerschap, tot aan de bevalling bruin bloedverlies gehad. Ze heeft ontelbare echo’s gehad en er was totaal geen verklaring voor. Zowel gynaecoloog als verloskundige gooide het ook op geknapte bloedvaatjes door niezen enf de grote boodschap. Erg vervelend want schrok toch iedere keer weer, maar gewoon een gezond kindje gekregen.
Jeetje pffff dan is je zwangerschap ook niet onbezorgd… had het gister ook na 2 uur wandelen ineens .. wel 1 keer maar irritant is het wel
Geen ervaring tijdens hele zwangerschap. Wel vanaf 23 weken. Ik ben echt liters bloed verloren, enorme stolsels die ze zelfs handmatig moesten verwijderen omdat het bloed maar bleef gutsen (sorry voor de details). Mijn zoontje is nu een vrolijke peuter van 2,5 jaar. Bij bloed denken we (logisch) meteen aan fout, maar het hoeft dus zeker niet!!
Zooo jeetje wat heftig!!! Ik had dit wel met mijn zoontje na een vlokkentest dat er echt stolsels handmatig verwijderd moesten worden met 14-15 weken. Er zat door een fout een hematoom. Helaas toen moeten bevallen met 15+1 omdat ik op gegeven moment 1 liter binnen 24 uur kwijt was en mn hb nog maar op 4,9 stond.. 3 bloedtransfusies gehad toen..